آغاز رزمایش سالانه آمریکا با متحدان ناتو

به گزارش شهر وبلاگ، یکی از مقام های نظامی ایالات متحده اعلام نمود، ارتش آمریکا رزمایش سه ماه و نیمه خود را با عنوان مدافع اروپا با متحدان ناتو در سراسر قاره سبز آغاز کرده است.

آغاز رزمایش سالانه آمریکا با متحدان ناتو

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در بیانیه ارتش آمریکا آمده است: رزمایش مدافع اروپا 21 در ماه جاری میلادی در سراسر اروپا آغاز شده و تا ژوئن ادامه دارد.

در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: مدافع اروپا یک رزمایش بزرگ مقیاس نظامی آمریکایی، اروپایی و آفریقایی، چند ملیتی و مشترک است که با هدف ایجاد آمادگی استراتژیک و عملیاتی و مسئولیت پذیری بین نیروهای آمریکایی، متحدان ناتو و دیگر شرکا انجام می شود.

رزمایش سال جاری میلادی شامل تعداد بیشتری از نیروهای متحد ناتو و کشورهای شریک است که در مقیاس بزرگتر از 2020 انجام می شود.

ارتش آمریکا در ادامه بیانیه خود همچنین نوشته است: بیش از 30 هزار نیروی چند ملیتی از 27 کشور در عملیات شبیه سازی شده در بیش از 30 حوزه آموزشی و تمرینی در ده ها کشور حضور دارند. در این رزمایش بزرگ نیروهای هوایی و دریایی آمریکا نیز حضور دارند.

در ادامه این بیانیه همچنین آمده، این تمرین با بهره گیری از مسیرهای کلیدی زمینی و دریایی که از بین اروپا، آسیا و آفریقا عبور می کنند، شامل قابلیت های جدید یا پیشرفته از جمله تجهیزات و تسلیحات دفاع هوایی و موشکی ارتش آمریکاست که به تازگی دوباره فعال شده اند.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1262

به "آغاز رزمایش سالانه آمریکا با متحدان ناتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز رزمایش سالانه آمریکا با متحدان ناتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید