اجرای 9 طرح فناورانه در دانشگاه آزاد اسلامی برای یاری به مقابله و درمان ویروس کرونا

به گزارش شهر وبلاگ، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی از اجرای 9 طرح فناورانه در دانشگاه آزاد اسلامی برای یاری به مقابله و درمان ویروس کرونا در آینده نزدیک اطلاع داد.

اجرای 9 طرح فناورانه در دانشگاه آزاد اسلامی برای یاری به مقابله و درمان ویروس کرونا

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جلسه ملاقات نوروزی معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه با دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گشت.

وی با بیان اینکه در این جلسه یک بحث تحلیلی از شرایط دنیا در دوره شیوع ویروس کرونا مطرح شد، گفت: امروز دنیا در حال تجربه یک تحول جدی در حوزه علم و فناوری است و به نظر می رسد این اتفاق می تواند آغاز یک برنامه ریزی برای ایجاد تحول و جهش جدید باشد.

وی با بیان اینکه طلیعه ایجاد فناوری های امروز دنیا از پرتاب ماهواره اسپوتنیک توسط روسیه به فضا آغاز شد، گفت: در آن موقع شرایطی در دنیا حاکم شد که کشورها به شکل خاصی آغاز به برنامه ریزی برای ایجاد فناوری و تکنولوژی کردند. امروز شرایط پیش آمده در دنیا به علت شیوع ویروس کرونا شبیه این اتفاق است.

دهقانی فیروزآبادی تأکید کرد: اگر ما در کشور با یک نگرش بلند نظرانه به این قضیه نگاه کنیم این شرایط می تواند آغاز جهش جدید در حوزه فناوری باشد. چرا که امروز تمام دنیا در یک خط ایستاده اند.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در جلسه امروز نگاه به حاکمیت و شیوه های حکمرانی در دنیا پسا کرونا مورد بحث و آنالیز نهاده شد، گفت: همچنین اداره کل های این معاونت گزارشی از فعالیت های خود در سال گذشته و به خصوص در یک ماه اخیر برای مقابله با شیوع ویروس کرونا ارائه دادند.

وی با بیان اینکه در اپیدمی بیماری کورنا یک وجه مهم، بخش فناوری است، اظهار کرد: معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری برای یاری به مقابله و درمان ویروس کرونا اقداماتی مهمی را در یک ماه گذشته انجام داده که گزارش آن امروز به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شد.

وی با بیان اینکه از بیستم اسفندماه سال گذشته بیش از 140 طرح فناوری در حوزه مقابله با ویروس کرونا در یک کمیته متمرکز در پارک علم و فناوری آنالیز شده است، گفت: بیش از 10 جلسه برگزار گشته و با ارزیابی های اجرا شده، 9 طرح در این حوزه انتخاب شد که در آینده نزدیک تجاری سازی می گردد.

وی اضافه نمود: همچنین در این جلسه مواردی از جمله آموزش مجازی فناوری، آنالیز چالش های فناوری در مراکز رشد به صورت مجازی و ... مورد آنالیز نهاده شد.

انتهای پیغام/4127

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 161

به "اجرای 9 طرح فناورانه در دانشگاه آزاد اسلامی برای یاری به مقابله و درمان ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 9 طرح فناورانه در دانشگاه آزاد اسلامی برای یاری به مقابله و درمان ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید