اعطای مجوز فعالیت فرا منطقه ای به خیریه های پیروز

به گزارش شهر وبلاگ، خبرگزاری خبرنگاران-مدیر کل امور بچه ها و نوجوانان بهزیستی کشور از آمادگی این دفتر جهت ارائه مجوز فعالیت فرا منطقه ای به موسسات خیریه پیروز زیر نظر این سازمان خبر داد.

اعطای مجوز فعالیت فرا منطقه ای به خیریه های پیروز

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛دکتر بابایی در جلسه شورای مشورتی با موضوع آماده سازی فرزندان برای انتقال پیروز به زندگی مستقل بهزیستی آذربایجان شرقی که با حضور مسئولین کشوری و استانی، موسسات خیریه کلینیک های مددکاری و فرزندان پیروز مستتقل شده بهزیستی برگزار شد، ضمن بیان پیروزیت های چشمگیر اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی در این زمینه تبادل تجارب و اعطای مجوز فعالیت فرا منطقه ای به خیریه های پیروز را عاملی موثر در فرایند استقلال پیروز فرزندان تحت پوشش سازمان در سطح کشوری مطرح کرد.

معاون دفتر امور بچه ها و نوجوانان بهزیستی کشور نیز ضمن قدردانی از مسئولین، فرزندان و شرکای اجتماعی بهزیستی استان، فضای ایجاد شده جهت برگزاری جلسه مشورتی مذکور را بسیار مطلوب توصیف نموده و این فضا را فرصت مغتنمی جهت تبادل تجربیات مفید استقلال فرزندان در راستای انجام فعالیت های موثر برای این قشر دانست.

برنامه ریزی دقیق بهزیستی استان جهت پیروزیت فرزندان

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی در این جلسه از برنامه ریزی دقیق این اداره کل جهت پیروزیت فرزندان در زمینه های مختلف از جمله در زمینه مستقل شدن آنان خبر داد.

دکتر فرگل صحاف با تاکید بر عملی شدن برنامه ریزی های حوزه امور اجتماعی استان، برنامه ریزی را لازمه پیروزیت در هر امری دانسته و ابراز داشت: این اداره کل در راستای مسئولیت خود در قبال فرزندان بهزیستی، طرح ها و برنامه های این اداره کل را برای سالهای آینده نیز انجام داده و اهتمام جدی جهت توانمند سازی بچه ها و انتقال پیروز آنان به زندگی مستقل دارد.

وی با اشاره به برنامه ریزی ها جهت امور تحصیلی، اشتغال، ازدواج، مسکن و سایر امور مربوط به فرزندان، خیریه ها را حامی اصلی فرزندان چه در طول زمان زندگی در خانه و چه بعد از مستقل شدن دانسته و گفت: خیریه هاو کلینیک های مددکاری پیشرو در حل مسائل فرزندان تحت پوشش می باشند و در بیشتر موارد بدون اطلاع بهزیستی گره مسائل فرزندان به دست آنان باز می شود.

معاون امور اجتماعی بهزیستی نیز با اشاره به اشتغال و اخذ گواهینامه فنی و حرفه ای توسط فرزندان، دوره نوجوانی را دوره گذر توصیف نمود که فرزندان با بحران هویت روبرو می باشند و در این شرایط وظیفه مسئولین بهزیستی و خانه ها مضاعف شده و لزوم ایجاد احساس امنیت در بچه ها پر رنگ تر احساس می شود.

مهندس ایمان زاده نیز نقش حائز اهمیت بهزیستی و خیریه ها به عنوان حامیان فرزندان در کنار توانمندی را مهم دانسته و گفت: در تمامی موراد اعم از اشتغال، مسکن، ازدواج و نیازمندی های معیشتی حمایت از فرزندان حائز اهمیت می باشد.

شایان ذکر است جلسه مذکور با حضور دکتر فرید، معاون امور اجتماعی بهزیستی کشور، دکتر بابایی مدیر کل امور بچه ها و نوجوانان بهزیستی کشور، دکتر خاکی معاون دفتر بچه ها و نوجوانان بهزیستی کشور، دکتر میر بیگی رئیس گروه بچه ها تحت مراقبت در خانواده و دکتر صارم پور رئیس گروه محترم بچه ها تحت مراقبت در خانه ها برگزار شد. شادی ایازی خبرنگار خبرنگاران در تبریز

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1011

به "اعطای مجوز فعالیت فرا منطقه ای به خیریه های پیروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای مجوز فعالیت فرا منطقه ای به خیریه های پیروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید