امتیاز ویژه AFC برای نمایندگان عربستان در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش شهر وبلاگ، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) امتیاز ویژه ای برای نمایندگان عربستان در لیگ قهرمانان درباره ارائه فهرست نهایی بازیکنان شان قائل شد.

امتیاز ویژه AFC برای نمایندگان عربستان در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از بخش عرب زبان سایت گل، کوشش های فدراسیون فوتبال عربستان نتیجه داد و توانست امتیاز ویژه ای برای نمایندگان این کشور شامل الهلال، الاهلی، النصر و التعاون در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا کسب کند.

دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب به صورت تجمیعی در قطر شروع خواهند شد. پس از برگزاری دیدارهای مراحل یک چهارم و نیمه نهایی در ماه نوامبر انتظار می رود در ماه دسامبر لیگ قهرمانان آسیا به خاتمه برسد. طبق قوانین AFC تیم ها باید تا یک هفته پیش از شروع رقابت ها فهرست نهایی بازیکنان خود را ارائه نمایند.

فدراسیون فوتبال عربستان مدتی قبل با توجه به شرایط لیگ این کشور از AFC خواست تا نمایندگان این کشور بر خلاف سایر تیم ها فهرست نهایی بازیکنان شان را 72 ساعت پیش از نخستین بازی در مرحله گروهی ارائه نمایند که مورد تأیید نهاده شد.

براساس نامه ارسالی از AFC به فدراسیون فوتبال عربستان نمایندگان این کشور در لیگ قهرمانان تا دهم سپتامبر برای ارائه فهرست بازیکنان شان فرصت دارند.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 662

به "امتیاز ویژه AFC برای نمایندگان عربستان در لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتیاز ویژه AFC برای نمایندگان عربستان در لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید