انفجار خودروی بمب گذاری شده در شمال شرق سوریه

به گزارش شهر وبلاگ، منابع سوری گزارش دادند که یک خودروی بمب گذاری شده در مرکز شهر رأس العین در شمال شرق سوریه منفجر شده که در پی آن چند تن کشته و زخمی شده اند.

انفجار خودروی بمب گذاری شده در شمال شرق سوریه

به گزارش خبرنگاران از فارس، منابع محلی سوریه، امروز (پنجشنبه)، گزارش دادند که یک خودرو بمب گذاری شده در بازار الفروج در شهر راس العین (استان الحسکه-شمال شرق سوریه) منفجر شده است.

خالد اسکیف خبرنگار شبکه المیادین در این خصوص گزارش داد که در پی انفجار خودروی یادشده، سه تن کشته و چهار نفر دیگر مجروح شده اند.

با این حال، وبگاه خبری مرکز موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه- نزدیک به معارضان- مدعی شد که در پی این انفجار یک نفر کشته و چند تن دیگر مجروح شده اند.

در عین حال، خبرگزاری کُردی هاوار نیز گزارش داد که در پی این انفجار، چهار تن کشته و پنج تن دیگر زخمی شده اند.

علی رغم آنکه منابع رسمی سوریه این گزارش را تأیید نموده اند؛ اما شمار کشته ها و زخمی های این انفجار را هنوز اعلام ننموده اند.

طبق گزارش منابع خبری، این انفجار در شهری اتفاق افتاده است که تحت کنترل گروه تروریستی موسوم به ارتش آزاد و وابسته به ترکیه است.

مناطق شمالی سوریه که عمدتا تحت کنترل نیروهای ترکیه یا عناصر وابسته به این کشور است، همیشه شاهد انفجارهای تروریستی و درگیری میان شبه نظامیان وابسته به این کشور است بطوریکه طی ماه های گذشته بخش های مختلفی از مناطق شمالی سوریه شاهد انفجار موتور سیلکت ها و خودروهای بمب گذاری و همچنین کشته و مجروح شدن زنان و بچه ها بی گناه بوده است.

تعداد بازدید : 14

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1146

به "انفجار خودروی بمب گذاری شده در شمال شرق سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار خودروی بمب گذاری شده در شمال شرق سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید