اولین سخنان یاسمین مقبلی بعد از رسیدن به ماه، عکس

به گزارش شهر وبلاگ، فضاپیمای SpaceX Dragon، یکشنبه (27 اوت) به ایستگاه فضایی بین المللی رسید تا خدمه فضانورد جدیدی را برای آغاز یک ماموریت نیم ساله به آزمایشگاه مداری منتقل کند.

اولین سخنان یاسمین مقبلی بعد از رسیدن به ماه، عکس

تینا مزدکی- کپسول فضاپیمای SpaceX Dragon در تاریخ 27 اوت در ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) لنگر انداخت. جاسمین مقبلی، فرمانده ناسا، پس از لنگر انداختن موفقیت آمیز، به کنترل مأموریت اسپیس ایکس گفت: خیلی ممنونم. باید مدام به خودم یادآوری کنم که این یک رویا نیست.

این لنگرگاه سرانجام یک سفر نزدیک به 30 ساعته برای خدمه چهار نفره کپسول بود که در ساعات اولیه روز شنبه از پد 39A ناسا در مرکز فضایی کندی در فلوریدا پرتاب شد. اما این شروع چیزی بزرگتر است، یک ماموریت شش ماهه برای مقبلی و سه خدمه اش.

آندریاس موگنسن خلبان Crew-7 از آژانس فضایی اروپا به اسپیس ایکس گفت: این اولین قدم سفر است، ماموریت واقعی اکنون شروع می گردد. در ایستگاه فضایی بین المللی، ما کارهای زیادی در پیش داریم که مشتاقانه منتظر آن هستیم.

فضانوردان Crew-7 سپس به هفت فضانوردی که قبلاً در ایستگاه بودند پیوستند و تمام 11 فضانورد برای یک مراسم استقبال کوتاه گرد هم آمدند تا ماموریت مشترک خود را شروع نمایند.

این ماموریت هفتمین پرواز عملیاتی خدمه تجاری برای ناسا به وسیله SpaceX و هشتمین پرواز این شرکت برای آژانس فضایی ایالات متحده به طور کلی (شامل یک پرواز آزمایشی خدمه) است.

منبع: space

8 شهریور، چرا نباید اَبَرماه را از دست داد؟/ عکس

ستاره ها رنگی نیستند، چشمان شما رنگی می بینند!

حملات سایبری گسترده، تلسکوپ های فضایی را مختل کرد!

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 شهریور 1402 بروزرسانی: 6 شهریور 1402 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 2155

به "اولین سخنان یاسمین مقبلی بعد از رسیدن به ماه، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین سخنان یاسمین مقبلی بعد از رسیدن به ماه، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید