بازگشت عادل به تلویزیون در پایتخت

به گزارش شهر وبلاگ، شیوع ویروس کرونا در ایران با همه بدی هایش، ظاهرا قرار است یک اتفاق خوب و دوست داشتنی را رقم بزند؛ بازگشت عادل فردوسی پور به صداوسیما. از وقتی کرونا در ایران شدت گرفته، برنامه های تلویزیونی هم تحت تاثیر قرار گرفته اند. برنامه هایی مثل دورهمی که فلسفه شان با تماشاگران زیاد تعریف شده بود، بدون تماشاگر به روی آنتن می فرایند و ساخت برنامه جدید اتفاق رضا رشیدپور هم متوقف شده. شبکه ورزش کنداکتور بسیاری خالی ای دارد و مجبور شده نصرالله رادش را به استودیو بیاورد تا با شوخی ها و طنزهایش، بینندگان را در خانه ها نگه دارد و دیگر خبری از فوتبال و برنامه لذت فوتبال نیست.

بازگشت عادل به تلویزیون در پایتخت

شبکه های دیگر هم اوضاع متفاوتی ندارند. با فشار ستاد کرونا به رییس سازمان صداوسیما، قرار است علی عسکری به زودی به تهیه کنندگان سیما دستور دهد که پروژه های تصویری شان را تعطیل کنند و بدین ترتیب بزودی آنتن شبکه های سراسری از داشتن سریال های تازه هم محروم می شود.

به همین علت در جلسه واتس اپی مدیران سیما در روز یازدهم فروردین مقرر شد تا با توجه به استقبال خوب مردم از سریال پایتخت که هرشب مردم را در ساعت 10 پای شبکه یک می نشاند، برنامه ای مهیج را در این باکس جانشین پایتخت در هفته سوم فروردین کنند. پایتخت آخر هفته به پایان می رسد و آنتن شبکه یک سیما از شنبه خالی خواهد بود و خروجی جلسه مدیران سیما، اجماع روی بازگشت برنامه نود بوده است. خبرنگار ما مطلع شده که علی فروغی، مدیر جوان شبکه سه همچنان با بازگشت عادل به اجرا مخالف است و به همین علت و با پیشنهاد میرباقری، معاون سیمای سازمان قرار شده نود با دکوری تازه به شبکه یک نقل مکان کند و از شنبه ساعت 10 روی آنتن برود.

البته این اولین حضور فردوسی پور در شبکه یک نخواهد بود و او بازیگر مهمان قسمت پایانی سرال پایتخت در فصل ششم هم خواهد بود تا به نوعی حضور رسمی او جلوی دوربین های صداوسیما از جمعه شب کلید بخورد.

فردوسی پور بیش از یک سال است که برنامه ای را در سازمان صداوسیما اجرا نکرده و به همین علت همه منتظر شنبه موعود هستند. او حالا فرصت خواهد داشت هر شب به مدت یک ساعت برنامه ای ویژه برای مخاطبینش بسازد.

(این مطلب دروغ سیزده است؛ باور نکنید)

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 128

به "بازگشت عادل به تلویزیون در پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت عادل به تلویزیون در پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید