ببینید، رئیس جمهوری که از مردم دلجویی کرد و ایستاده برای کادر درمان کف زد

به گزارش شهر وبلاگ، رئیس جمهور فرانسه ضمن دلجویی از مردم کشورش مقابل کادر درمان بیمارستان از آنها تشکر کرد و ایستاده با رعایت فاصله گذاری اجتماعی آنها را تشویق کرد.

ببینید، رئیس جمهوری که از مردم دلجویی کرد و ایستاده برای کادر درمان کف زد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، روز گذشته امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در پی کم کاری برای مقابله با کرونا ویروس در شبکه تلویزیونی این کشور حاضر شد و رسما از مردم کشورش عذرخواهی کرد.

به گزارش دیلی میل، امانوئل مکرون رئیس جمهور، در برابر چشمان 36.7 میلیون تماشاچی تلویزیونی از ملت فرانسه به خاطر قصور در آمادگی برای مقابله با کروناویروس عذرخواهی کرد.به گزارش گاردین مکرون همچنین اعلام کرده است که اعمال محدودیت ها تا 11 می ادامه خواهد داشت.و گفت که از آن هنگام کار گشایش موسسات آموزشی بشکل تدریجی و آرام آرام آغاز خواهد شد و دولت از حال اقدامات ایمنی را برای محافظت از کادر آموزشی و بچه ها به اجرا خواهد گذاشت. اما کلیۀ اماکن محل اجتماع چون سینماها، تئاترها، رستوران ها و کافه ها همچنان بسته خواهند ماند. رئیس جمهوری فرانسه گفت که مرزها با کشورهای غیراروپائی همچنان بسته خواهند ماند.وی یادآوری کرد که هدف از این محدودیت ها حفظ سلامتی افراد است که سرمایه ای پر ارزش تر از همۀ دیگر ملاحظات به حساب می آید و از همین روست که قرارها و تدبیرات تا کنون بکار بسته شده باید اکیداً دنبال شود. امانوئل مکرون تاکید کرد این تمهیدات هر چه دقیق تر بکار بسته شود، زندگی های بیشتری نجات می دهیم.

کاخ الیزه همچنین تصاویری از رئیس جمهور این کشور منتشر کرد که در در بیمارستان مرکزی پاریس ایستاده و برای پرستاران کف می زند که واکنش های بسیاری در میان مردم فرانسه داشته است.

در همین رابطه بیشتر بخوانید:

عذرخواهی مکرون از مردم به خاطر کوتاهی/دستور جنجالی ترامپ به فرمانداران

لحظه عذرخواهی مکرون از ملت فرانسه

310 310

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 195

به "ببینید، رئیس جمهوری که از مردم دلجویی کرد و ایستاده برای کادر درمان کف زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید، رئیس جمهوری که از مردم دلجویی کرد و ایستاده برای کادر درمان کف زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید