بزرگترین مجتمع گردشگری و آموزشی کشور در بروجرد احداث می گردد

به گزارش شهر وبلاگ، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، بزرگترین مجتمع گردشگری و آموزشی کشور در بروجرد احداث می گردد.

بزرگترین مجتمع گردشگری و آموزشی کشور در بروجرد احداث می گردد

فاطمه مقصودی اظهار کرد: بزرگترین مجتمع فرهنگی، گردشگری و آموزشی به مساحت 10 هزار مترمربع شامل امکانات و تجهیزات فرهنگی و ورزشی و علمی و اموزشی برای استفاده دانش آموزان و فرهنگیان در بروجرد احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه احداث این مجتمع توسط خیرین احداث می گردد، توضیح داد: این مجتمع دارای استخر، سالن آمفی تئاتر، کلاس های آموزشی و ... است که بهترین اساتید را در این مجتمع خواهیم داشت.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: با توجه به اینکه شهرستان دارای حدود 50 هزار دانش آموز است آموزش و پرورش شهرستان 2 ناحیه خواهد شد و این موضوع از وزارتخانه در حال پیگیری است.

مقصودی با اشاره به تامین مسکن برای فرهنگیان افزود: اقداماتی برای تامین مسکن فرهنگیان از مسکن ملی اجرا شده که بزودی به اطلاع فرهنگیان خواهد رسید.

وی بیان نمود: همچنین با پیگیری های مستمر از بنیاد مسکن کشور تعداد 250 واحد مسکن برای محرومان گرفته شده که در بروجرد ساخته خواهد شد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس ادامه داد: در جهت حمایت از قشر آسیب پذیر و محرومان تعداد 8000 بسته معیشتی و حدود 2 میلیارد تومان وام کم بهره برای محرومان در شهر و روستا توزیع شده است.

مقصودی اظهار کرد: اداره نوسازی مدارس با پیگیری های متعدد در شهرستان فعال شده و با توجه به اینکه 76 درصد مدارس شهرستان تخریبی هستند نوسازی تعدادی از مدارس در دست اقدام بوده و بعضی از بانک ها نیز پای کار آمده اند.

وی با اشاره به تجهیزات مدارس اضافه نمود: بیش از 200 میلیون تومان تجهیزات برای مدارس گرفته شده و 200 میلیون تبلت خریداری شده و بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع شده است.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: همگردی
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1426

به "بزرگترین مجتمع گردشگری و آموزشی کشور در بروجرد احداث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین مجتمع گردشگری و آموزشی کشور در بروجرد احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید