بهره برداری از طرح گازرسانی به چهار روستای سرپل ذهاب

به گزارش شهر وبلاگ، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : برای انجام عملیات گاز رسانی به چهار روستای سرپل ذهاب شامل هنیدر مفروضه، هنیدر ابراهیم خانی و ریخک علیا و سفلی اعتباری بیش از 910 میلیون تومان هزینه شده است.

بهره برداری از طرح گازرسانی به چهار روستای سرپل ذهاب

به گزارش ؛ سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : دولت در راستای توسعه مناطق محروم و کمتربرخوردار کوشش های بسیاری انجام داده و در بخش گازرسانی نیز در مجموع یک هزار و 355 میلیارد تومان سرمایه گذاری نموده است.

او گفت : در شهرستان سرپل ذهاب بعد از زلزله سال 1396 طرح های بزرگی در بخش گازرسانی شروع شده که گازرسانی به روستا های مناطق محروم و مرزی را شامل می گردد.

مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه اضافه کرد: تا به امروز گازرسانی به 64 روستای این شهرستان اجرا شده و گازرسانی به 85 روستای دیگر در دست اقدام است.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: شهرستان سرپل ذهاب در زلزله و بعد از آن نیز در جریان سیل آسیب های بسیاری دید که مورد توجه ویژه استاندار کرمانشاه بخصوص در بخش گازرسانی به مناطق روستایی قرارگرفت که قابل تقدیر است.

محبت جمالی نیا اضافه کرد: آمار واحد های مسکونی روستا های بخش مرکزی و قلعه شاهین از 10 هزار و 809 واحد به12 هزار و 933 واحد مسکونی رسیده که نشان دهنده رشد 20 درصدی ساخت و ساز در مناطق روستایی است.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: در حوزه زیرساخت های عمرانی شهرستان عملکرد مناسبی داشته که در حوزه گازرسانی نیز بااهمیت مدیر کل اداره گاز استان کرمانشاه بعد از وقوع زلزله بسیاری از روستا های فاقد گاز، گازرسانی شده اند.

او ادامه داد: توجه ویژه استاندار در اعتبارات عمرانی سرپل ذهاب موجب پیشرفت شهرستان خواهد شد که امیدواریم در امسال نیز این توجه ویژه شامل شهرستان گردد تا خدمت شایسته ای به مردم محروم منطقه که، ولی نعمتان اصلی انقلاب اسلامی هستند، انجام گردد .

د

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 686

به "بهره برداری از طرح گازرسانی به چهار روستای سرپل ذهاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از طرح گازرسانی به چهار روستای سرپل ذهاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید