بیمارستان مخصوص مبتلایان به کرونا در مسکو آتش گرفت

به گزارش شهر وبلاگ، در بیمارستانی که برای نگهداری از بیماران مبتلا به ویروس کووید-19 در مسکو در نظر گرفته شده بود آتش سوزی گزارش شده است.

بیمارستان مخصوص مبتلایان به کرونا در مسکو آتش گرفت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، خدمات اورژانس روسیه شامگاه شنبه گفت که در طبقه نخست بیمارستانی که برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا در شمال مسکو در نظر گرفته شده بود آتش سوزی شده است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، در پی وقوع آتش سوزی، پرسنل بیمارستان در حال بیرون آوردن بیماران از بخش های این بیمارستان هستند.

مقامات روسیه از مرگ دست کم یک نفر در این آتش سوزی خبر داده اند.

بر اساس اعلام خدمات اورژانس روسیه، این حادثه ساعت 8:30 دقیقه شب به وقت محلی رخ داد و آتش نشانان بلافاصله به محل وقوع حادثه رفتند.

بر اساس آخرین آمار، طی 24 ساعت گذشته 104 نفر دیگر از مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان کرونا در این کشور به 1827 نفر برسد.

همچنین طی مدت گذشته، بیش از 10 هزار نفر دیگر در روسیه به ویروس کرونا مبتلا شدند تا مجموع مبتلایان به کرونا در این کشور به حدود 200 هزار نفر برسد.

.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 282

به "بیمارستان مخصوص مبتلایان به کرونا در مسکو آتش گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمارستان مخصوص مبتلایان به کرونا در مسکو آتش گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید