تجمع استقلالی ها مقابل مجلس

به گزارش شهر وبلاگ، تعدادی از طرفداران تیم فوتبال استقلال برای چندمین بار در ماه های اخیر با حضور در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی با اعتراض به شرایط مدیریتی این باشگاه، علیه مدیرعامل شعار دادند.

تجمع استقلالی ها مقابل مجلس

طرفداران اندکی که امروز در میدان بهارستان تجمع نموده بودند، دست نوشته هایی در اعتراض به عملکرد مدیریتی باشگاه در دست داشتند و شعار هایی را علیه مددی سر می دادند. آن ها خواهان برکناری مدیرعامل باشگاه هستند.

در روز های اخیر باشگاه استقلال درگیر حواشی مدیریتی زیادی است. اختلاف بین هیات مدیره و مدیرعامل و سرمربی و مدیرعامل در این باشگاه بگونه ایی است که فرهاد مجیدی در طی روز های اخیر بار ها علیه شرایط تیم و باشگاه اظهارنظر نموده است.

فرهاد مجیدی در تازه ترین اظهارات خود با انتقاد از سخنان معاون وزیر ورزش گفته بود که علی نژاد، معاون وزیر ورزش نباید از صندلی خود سواستفاده کند.

پیش از این هم البته معاون وزیر ورزش خطاب به فرهاد مجیدی تاکید نموده بود که سرمربی استقلال نباید در مسائلی که به توضیح وظایفش ارتباطی ندارد دخالت کند. او مجیدی را تهدید به برخورد مطابق قراردادش نموده بود.

طرفداران استقلال هم مدیرعامل باشگاه استقلال که از یک طرف با هیات مدیره و از سوی دیگر با سرمربی اختلاف دارد را عامل اصلی این شرایط می دانند و در تجمع امروز هم برکناری او را خواهان شدند.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: فرارو
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1562

به "تجمع استقلالی ها مقابل مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمع استقلالی ها مقابل مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید