تغییر ناگهانی داور دربی پایتخت، حیدری جای زاهدی فر را گرفت

به گزارش شهر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علیرضا سهرابی، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون درباره قضاوت دربی مطرح نمود: در فدراسیون فوتبال کمیته ای به نام کمیته صیانت از مسابقات وجود دارد که تمامی موارد و مسائل مربوط به همه بازی ها را رصد می نمایند. از جمله وقتی من فهرست داوران مورد تأیید زیر کمیته چیدمان برای دربی را ارائه کردم با حضور آقای کرمانشاهی مخالفت شد.

تغییر ناگهانی داور دربی پایتخت، حیدری جای زاهدی فر را گرفت

وی ادامه داد: برخلاف بعضی اظهارات آقای بهاروند اصلاً جزو نفرات این کمیته نیستند و در این جلسه حضور ندارند و طرح مباحث اینچنینی که با دستور وی قضاوت کرمانشاهی برای دربی وتو شده فاقد اعتبار و قابل پیگیری است. از سوی دیگر هیچ ابلاغی هم به آقای کرمانشاهی در این مدت داده نشده بود و همانطور که رئیس محترم حراست فدراسیون تاکید داشتند این موارد برآورد رسانه ای بوده است.

رئیس دپارتمان داوری اضافه کرد: داوران دیگر پیشنهادی دپارتمان زاهدی فر، پیغام حیدری، سید علی و کوپال ناظمی بودند. در این میان، من هم بلافاصله با آقای صفیری تماس گرفتم و موضوع مخالفت با قضاوت کرمانشاهی را اطلاع دادم.

سهرابی توضیح داد: اکنون هم با توجه به اینکه زیر کمیته چیدمان تاکید بر تغییر آقای زاهدی فر دارند، دپارتمان تصمیم کمیته داوران را اجرا نموده و پیغام حیدری، داور شایسته کشورمان قضاوت این ملاقات را برعهده خواهد داشت.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 637

به "تغییر ناگهانی داور دربی پایتخت، حیدری جای زاهدی فر را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر ناگهانی داور دربی پایتخت، حیدری جای زاهدی فر را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید