توزیع روزانه 950 تن مرغ منجمد و گرم از امروز در بازار

به گزارش شهر وبلاگ، خبرنگاران : مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران از توزیع روزانه 950 تن گوشت مرغ گرم و منجمد در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای اطلاع داد.

توزیع روزانه 950 تن مرغ منجمد و گرم از امروز در بازار

به گزارش اقصادنیوز به نقل از صدا و سیما، رضا سالمی گفت: قرار بود ابتدا میادین میوه و تره بار از گوشت مرغ گرم و منجمد تأمین گردد پس از آن در مرحله بعدی به توزیع گوشت مرغ گرم و منجمد در فروشگاه های زنجیره ای ورود کنیم.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران، اضافه نمود: طی یک هفته اخیر با توزیع گسترده در میادین، مرغ کافی وارد میادین میوه و تره بار شد و از امروز شنبه 8 آذرماه 99، مرغ گرم در فروشگاه های زنجیره ای توزیع خواهد شد و کمبودی در این زمینه نداریم.

سالمی توضیح داد: با کوشش های انجام شده روزانه 650 تن مرغ گرم و 300 تن مرغ منجمد در میادین میوه و تره بار استان تهران و فروشگاه های زنجیره ای توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: براساس مصوبه دولت هر کیلوگرم مرغ گرم با قیمت 18 هزار و 500 تومان و مرغ منجمد با نرخ 15 هزار تومان باید به دست مصرف کنندگان برسد.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: اکنون روزانه بین یک هزار و 500 تا 2 هزار تن مرغ گرم و منجمد به بازار سراسر کشور عرضه و توزیع می گردد.

وی اضافه نمود: پیش از این روزانه بین 600 تن مرغ منجمد و گوشت مرغ گرم توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان ها در سراسر کشور توزیع می شد که نزدیک بین 60 تا 70 تن در داخل تهران توزیع می شد.

سالمی گفت: برای جلوگیری از تجمع در فروشگاه ها برنامه داریم تا توزیع مرغ گرم و منجمد را با نرخ های مصوب در فروشگاه های منتخب و صنوف محلات داشته باشیم.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 908

به "توزیع روزانه 950 تن مرغ منجمد و گرم از امروز در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع روزانه 950 تن مرغ منجمد و گرم از امروز در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید