توقف سپاهان مقابل ماشین سازی در دیداری با 5 پنالتی!

به گزارش شهر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز امروز سه شنبه در هفته دهم لیگ برتر فوتبال در خانه خود میزبان سپاهان اصفهان بود که این بازی با نتیجه تساوی 3 - 3 تمام شد.

توقف سپاهان مقابل ماشین سازی در دیداری با 5 پنالتی!

این بازی از ساعت 15 و با قضاوت سعاد وفاپیشه آغاز شد. این داور چهره اصلی مسابقه بود چرا که در مجموع پنج پنالتی برای هر دو تیم (سه پنالتی برای ماشین و دو پنالتی برای سپاهان) اعلام کرد.

در این بازی سجاد شهباززاده (23 - پنالتی و 44 - پنالتی) و گئورگی گولسیانی (35) برای سپاهان گلزنی کردند. ماشین سازی هم توسط پیمان بابایی سه بار از روی نقطه پنالتی (39 - 59 - 75) به گل رسید.

نیمه نخست این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود سپاهان تمام شد. در این نیمه دو پنالتی به سود سپاهان و یک پنالتی به سود ماشین سازی اعلام شد.

ضیافت پنالتی ها در نیمه دوم هم ادامه یافت و داور دو بار دیگر به نشانه پنالتی به سود ماشین دمید که پیمان بابایی هر دو پنالتی را به گل تبدیل کرد. البته پیام نیازمند دروازه بان سپاهان در دقیقه 59 پنالتی دوم ماشین سازی را مهار کرد و بابایی توپ برگشتی را وارد دروازه حریف کرد.

سپاهان با این تساوی 14 امتیازی و ماشین سازی قعرنشین هم 3 امتیازی شد. ماشین سازی تا به امروز در لیگ امسال پیروز نشده و سه تساوی و شش شکست را در کارنامه خود ثبت کرده است.

سجاد شهباززاده مهاجم سپاهان هم با دو گلی که در بازی امروز به ثمر رساند، تعداد گل هایش را به عدد 8 افزایش داد تا نزدیکترین تعقیب کننده گادوین منشا مهاجم گل گهر (با 9 گل) باشد.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 999

به "توقف سپاهان مقابل ماشین سازی در دیداری با 5 پنالتی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف سپاهان مقابل ماشین سازی در دیداری با 5 پنالتی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید