توقف صدور ویزا امارات برای ایران و 12 کشور مسلمان

به گزارش شهر وبلاگ، اقتصادپرس : دولت امارات متحده عربی از حدود یک هفته پیش فرایند صدور ویزا را برای شهفرایندان 13 کشور مسلمان از جمله ایران، ترکیه، لبنان، سوریه و افغانستان متوقف نموده است.

توقف صدور ویزا امارات برای ایران و 12 کشور مسلمان

به گزارش خبرنگاران به نقل از همشهری آنلاین، هر چند هنوز به شکل رسمی دلیل این اقدام امارات اعلام نشده اما بعضی منابع می گویند این کشور امیرنشین حاشیه خلیج فارس به دلایل امنیتی جلوی ورود شهروندان عمدتا مسلمان را به خاک خود گرفته است. بر این اساس، هر نوع درخواست ویزا کار و گردش در امارات از 18 نوامبر تا آینده نامعلوم آنالیز نمی گردد و بدون پاسخ می ماند.

بنابر گزارش رویترز، ایران، ترکیه، افغانستان، لیبی، یمن، سوریه، سومالی، لبنان، الجزایر، کنیا، عراق، پاکستان و تونس کشورهایی هستند که امارات به شهروندان آن ویزا ورود و سفر نمی دهد. هفته گذشته وزیر امور خارجه پاکستان از توقف صدور ویزا امارات خبر داده و خواهان شفاف سازی موضوع از سوی مقام های ابوظبی شده بود. هر چند گفته می گردد کسانی که ویزا معتبر امارات دارند، مشمول قانون اخیر نمی شوند و انتظار می رود توقف صدور ویزا برای شهروندان مسلمان به دلایل امنیتی چندان طولانی نباشد.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 905

به "توقف صدور ویزا امارات برای ایران و 12 کشور مسلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف صدور ویزا امارات برای ایران و 12 کشور مسلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید