جزئیات قرارداد نو بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری

به گزارش شهر وبلاگ، قرارداد نو بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری از ابتدای امسال منعقد شد و بر اساس آن، بازنشستگان تا 31 خردادماه امسال مهلت دارند تا نسبت به حذف و اضافه نفرات تحت پوشش خود اقدام نمایند.

جزئیات قرارداد نو بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، قرارداد نو جبران هزینه خسارت درمان بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری از ابتدای سال 1401 اجرایی می گردد.

بر اساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، قرارداد جبران هزینه خسارت درمان بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری یا همان بیمه تکمیلی از اول فروردین ماه سال جاری شروع شده و تا سرانجام سال 1401 نیز فعال خواهد بود.

سهم سرانه هر نفر در قرارداد سال نو 45هزار تومان است و سقف پوشش خدمات جبران هزینه خسارت درمان نسبت به قرارداد قبلی 30درصد بیشتر شده است.

قرارداد نو در قالب پرداخت هزینه خسارت های درمانی است و شرکت طرف قرارداد صرفا وظیفه محاسبه و مشخص مبلغ هزینه خسارت را برعهده دارد و صندوق بازنشستگی کشوری از محل سودآوری شرکت ها و سهم بازنشستگان، نسبت به پرداخت هزینه خسارت اقدام خواهد نمود.

زمان ثبت نام یا حذف و اضافه نفرات تحت پوشش برای این خدمت از اول فرودین ماه تا 31خردادماه 1401 به مدت سه ماه مشخص شده است و متقاضیان دریافت این خدمت می توانند صرفاً به وسیله درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir (بخش خدمات بیمه ای) و بدون مراجعه حضوری و فقط به وسیله رایانه اقدام به ثبت نام یا حذف و اضافه نفرات نو نمایند. در این طرح ثبت تقاضای بازنشستگان به وسیله تلفن همراه امکان پذیر نیست.

با توجه به اینکه مرحله آخر ثبت نام متقاضیان یا ثبت درخواست انصراف و حذف و اضافه افراد، ویرایش و ثبت نشانی محل سکونت فرد دارای دفترکل بازنشستگی است، بنابراین فرد متقاضی باید نشانی و شماره تلفن همراه را به درستی و با دقت ثبت یا اصلاح کند.

جزئیات طرح در صفحه مربوط به ثبت نام و حذف و اضافه به طور کامل درج شده و متقاضیان باید متن مربوطه را به دقت مطالعه نمایند. شماره تماس های 2500 (مرکز پاسخگویی صبا) و 75013 (آتیه سازان حافظ) با پیش شماره 021 آماده پاسخگویی در مورد قرارداد نو هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1916

به "جزئیات قرارداد نو بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات قرارداد نو بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید