حشد الشعبی مواضع بقایای داعش را منهدم کرد

به گزارش شهر وبلاگ، نیروهای حشد الشعبی عراق طی عملیاتی در محور شرقی استان الأنبار پیروز شدند تعدادی از مواضع متعلق به بقایای عناصر داعش را منهدم سازند.

حشد الشعبی مواضع بقایای داعش را منهدم کرد

به گزارش خبرنگاران از مهر، نیروهای حشد الشعبی عراق به سلسله عملیات های ضد تروریستی خود در نقاط مختلف این کشور ادامه می دهند. حشد الشعبی عملیات جدیدی را علیه بقایای تکفیری ها در عراق ترتیب داده است.

بر اساس این گزارش، نیروهای حشد الشعبی عملیاتی را در محور شرقی استان الانبار ترتیب دادند. در جریان این عملیات، نیروهای حشد الشعبی پیروز شدند تعدادی از مواضع متعلق به بقایای داعش را هدف قرار داده و منهدم سازند.

این عملیات در حالی انجام شد که پیش تر فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق از شروع مرحله پنجم عملیات وعده صادق در شهر بصره خبر داده بود. در همین ارتباط، یحیی رسول سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق ضمن تأیید خبر شروع پنجمین مرحله از عملیات وعده صادق در این شهر، گفت: هدف اصلی و اساسی از این عملیات مقابله با بقایای عناصر داعش است.

سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق در ادامه مطرح نمود: نیروهای عراقی در ساعات نخست شروع پنجمین مرحله از عملیات وعده صادق توانستند شماری از عناصرِ تحت تعقیب را شناسایی و بازداشت نمایند. اخبار این عملیات متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1042

به "حشد الشعبی مواضع بقایای داعش را منهدم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حشد الشعبی مواضع بقایای داعش را منهدم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید