حشد شعبی کوشش داعش برای نفوذ به شرق صلاح الدین را ناکام گذاشت

به گزارش شهر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از المعلومه، عناصر گروه تروریستی داعش کوشش کردند وارد مناطقی از محور شرقی استان صلاح الدین عراق شوند. این درحالی است که نیروهای حشد شعبی به منظور ممانعت از تکفیریها وارد عمل شدند.

حشد شعبی کوشش داعش برای نفوذ به شرق صلاح الدین را ناکام گذاشت

بر اساس این گزارش، ورود به موقع نیروهای حشد شعبی مانع از نفوذ تکفیریها به محور شرقی صلاح الدین شد. تروریست های تکفیری داعش قصد داشتند در مناطق زکلبانه و باربار در صلاح الدین نفوذ نمایند.

روز گذشته نیز یحیی رسول سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق در سخنانی از عملیات ضد تروریستی جدید نیروهای این کشور در استان دیالی اطلاع داد. وی در این خصوص تأکید کرد: نیروهای امنیتی عراق در عملیاتی غافلگیرانه مواضع تروریست های تکفیری داعش را هدف قرار داده و تعدادی از آنها را در استان دیالی منهدم کردند.

پیش از این نیز نیروهای حشد شعبی و ارتش عراق عملیات مشترکی را علیه بقایای عناصر تروریستی داعش در این کشور ترتیب دادند. عملیات مذکور در منطقه یثرب واقع در محور جنوبی سامراء انجام شد. نیروهای ارتش و حشد شعبی در جریان این عملیات پیروز شدند مقادیری از تسلیحات متعلق به تکفیریهای داعش را کشف و ضبط نمایند.

مقامات امنیتی عراق اعلام کردند که عملیات مشترک ارتش و نیروهای حشد شعبی در محور جنوبی سامراء علیه بقایای عناصر تکفیری داعش با هدف تأمین امنیت غیرنظامیان ساکن این محور انجام شد.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1188

به "حشد شعبی کوشش داعش برای نفوذ به شرق صلاح الدین را ناکام گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حشد شعبی کوشش داعش برای نفوذ به شرق صلاح الدین را ناکام گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید