حضور کانون در نمایشگاه مجازی کتاب کودک بولونیا

به گزارش شهر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل کانون، با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر دنیا بیشتر نمایشگاه ها و رویدادهای فرهنگی لغو و یا برگزاری آن ها به زمان دیگری موکول شده است.

حضور کانون در نمایشگاه مجازی کتاب کودک بولونیا

بر همین اساس مسئولان برگزاری نمایشگاه باسابقه کتاب کودک بلونیا نیز پس از برگزاری 56 دوره حضوری این رویداد فرهنگی، برای جلوگیری از قطع زنجیره شیوع بیماری همه گیر جهانی و با همکاری ناشران بین المللی حوزه کتاب کودک تصمیم گرفتند این نمایشگاه را از 15 تا 18 اردیبهشت 1399 (4 تا 7 می 2020) به صورت آنلاین برگزار نمایند.

بر اساس این گزارش کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به عنوان یکی از ناشران مستقل ایرانی که در بیشتر دوره های این نمایشگاه حضور داشته است، 10 عنوان از کتاب های منتخب خود را از میان تازه های نشر و آثار پیروز در سال های گذشته بر روی سایت نمایشگاه بارگذاری نموده است که به همراه کاتالوگ انگلیسی خود مشتمل بر 412 عنوان از کتاب های منتخب به علاقه مندان ارایه خواهد شد.

این نمایشگاه به همت شرکت Pubmatch برپا می گردد و ناشرانی که در نمایشگاه کتاب بولونیا 2020 ثبت نام نموده اند می توانند در این نمایشگاه مجازی شرکت و آثار خود را معرفی نمایند.

همچنین از تمامی فعالان حوزه های نشر و آژانس های ادبی که در نمایشگاه سال های 2019 و 2020 به عنوان بازدیدنماینده ثبت نام نموده بودند دعوت شده تا به صورت رایگان در نمایشگاه آنلاین کتاب کودک بولونیا شرکت نمایند.

در همین حال هر یک از گروه های مجاز پس از دریافت کد شناسایی و رمز عبور از نمایشگاه، اجازه بارگذاری پی دی اف کتاب های خود را در پلتفورم نمایشگاه پیدا خواهند کرد.

لازم به ذکر است تنها 25درصد از پی دی اف کتاب ها برای افراد متقاضی نمایش داده خواهد شد و امکان مشاهده همه آثار برای بازدیدنمایندگان نمایشگاه وجود نخواهد داشت.

در عین حال تنها غرفه دارانی که کتاب های خود را بارگذاری نموده باشند در فهرست ناشران شرکت نماینده در نمایشگاه قرار خواهند گرفت.

همچنین از دیگر امکانات این نمایشگاه، برگزاری نشست های مجازی میان ناشران بر اساس برنامه زمان بندی شده برای معرفی آثارشان است.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 260

به "حضور کانون در نمایشگاه مجازی کتاب کودک بولونیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور کانون در نمایشگاه مجازی کتاب کودک بولونیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید