حمایت از ورود ایرلاین های جدید به کرمانشاه

به گزارش شهر وبلاگ، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه از برنامه این اداره کل برای حمایت از ورود ایرلاین های جدید به استان کرمانشاه اطلاع داد.

حمایت از ورود ایرلاین های جدید به کرمانشاه

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه، علی صابر 7 تیر 99 در حاشیه نشست شورای برنامه ریزی استان که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار گردید، گفت: از ورود ایرلاین های جدید به استان کرمانشاه حمایت می کنیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در مورد درخواست محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و اعلام حمایت او از ورود ایرلاین های جدید، گفت: توسعه پروازهای داخلی و بین المللی را در برنامه داریم و به همین منظور جلساتی با انجمن دفاتر خدامات مسافرتی و مدیریت فرودگاه کرمانشاه برگزار گردیده است.

او اضافه نمود: تسهیلات ویژه ای برای دفاتر گردشگری که ایرلاین های جدیدی را راه اندازی نمایند، در نظر گرفته ایم.

صابر از حمایت ویژه پروازها به صورت چارتر اطلاع داد و توضیح داد: با توجه به اینکه باند دوم فرودگاه کرمانشاه به زودی به بهره برداری می رسد، زیرساخت های لازم برای توسعه پروازهای داخلی و بین المللی در استان فراهم شده است.

معاون گردشگری استان در ادامه با اشاره به درخواست آرش زره تن لهونی نماینده پاوه و اورامانات در مورد توجه به توسعه گردشگری در این منطقه، گفت: توسعه گردشگری در اورامانات و ثبت جهانی حریم منظری اورامانات را در دستور کار قرار داده ایم.

صابر گفت: توسعه زیرساخت های اقامتی و تاسیسات گردشگری و برگزاری رویدادهای متعدد گردشگری در این منطقه به زودی انجام می گردد.

معاون گردشگری در مورد درخواست شهریار حیدری نماینده گیلانغرب، سرپل ذهاب و قصر شیرین درباره حمایت از سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، اضافه نمود: احتیاج امروز استان کرمانشاه، جذب و حمایت از سرمایه گذاران گردشگری است و در جهت بهبود فضای کسب و کار که ابزار جهش فراوری است، از سرمایه گذاران حمایت می کنیم.

او تاکید نمود: در راستای توسعه گردشگری، در سریع ترین زمان ممکن مجوزهای گردشگری صادر می گردد.

استان کرمانشاه با 4200 اثر تاریخی و طبیعی شناخته شده که بیش از 2200 مورد آن به ثبت ملی رسیده است و همچنین میراث جهانی بیستون از ظرفیت های عظیم توسعه گردشگری برخوردار است.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: میراث آریا
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 442

به "حمایت از ورود ایرلاین های جدید به کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از ورود ایرلاین های جدید به کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید