خبرنگاران سانحه رانندگی و برطرف تصرف اراضی ملی در آستارا

به گزارش شهر وبلاگ، آستارا - خبرنگاران - امدادگران هلال احمر آستارا مصدومان یک سانحه رانندگی را به بیمارستان منتقل و ماموران منابع طبیعی این شهرستان، 2 هزار و 150 متر مربع اراضی ملی را از دست متصرفان آزاد کردند.

خبرنگاران سانحه رانندگی و برطرف تصرف اراضی ملی در آستارا

رئیس جمعیت هلال احمر آستارا روز چهارشنبه اظهار کرد: امروز بر اثر تصادف 2 خودروی پرشیا و کامیون در محدوده آقچای محور آستارا-اردبیل 2 سرنشین پرشیا مصدوم و با آمبولانس هلال احمر به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل شدند.

حسین خورشیدی اعلام کرد: علت حادثه توسط پلیس راه در دست آنالیز است و خدمات جمعیت هلال احمر آستارا در محور آستارا - اردبیل با استقرار پنج امدادگر در پایگاه ثابت جاده ای ادامه دارد.

وی با تاکید بر رعایت مقررات هدایت و رانندگی به مسافران توصیه کرد، در حوادث جاده ای با شماره تلفن 112 ندای امداد آستارا تماس گرفته و از خدمات امداد و نجات بهره مند شوند.

محور آستارا - اردبیل از مسیرهای ارتباطی استان های گیلان و اردبیل و پر تردد است.

نسرین غزنوی رئیس اداره منابع طبیعی آستارا هم گفت: یک نفر در روستای سیج بخش مرکزی این شهرستان، 2 هزار و 150 متر مربع اراضی ملی را تصرف نموده بود و روز گذشته با پیگیری حقوقی، به آزادی زمین و دستگیری و معرفی متخلف به دادگاه اقدام شد.

وسعت اراضی ملی آستارا در بخش های کوهستانی، جلگه ای و ساحلی 40 هزار هکتار است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان، حاشیه دریای خزر و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: ایرنا
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 337

به "خبرنگاران سانحه رانندگی و برطرف تصرف اراضی ملی در آستارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سانحه رانندگی و برطرف تصرف اراضی ملی در آستارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید