خبرنگاران شایعه تصمیم دیگر درباره مدارس تکذیب شد

به گزارش شهر وبلاگ، تهران- خبرنگاران- دبیرخانه شورای عالی آموزش و پرورش شایعه تصمیم دیگر درباره مدارس را تکذیب کرد.

خبرنگاران شایعه تصمیم دیگر درباره مدارس تکذیب شد

به گزارش سه شنبه شب خبرنگاران از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش،‫ دبیرخانه شورای عالی با صدور اطلاعیه ای شایعه تصمیم دیگر درباره مدارس که اخیرا در خبرگزاری ها و فضای مجازی منتشر شده است را تکذیب کرد.

متن اطلاعیه به توضیح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

اخیرا در خبرگزاری ها ،فضای مجازی و شبکه های اجتماعی غیررسمی مطالبی به نقل از وزیر آموزش و پرورش منتشر شده است مبنی بر اینکه ممکن است هر لحظه تصمیم دیگری در خصوص مدارس گرفته گردد که نادرست است .

سیاست آموزش و پرورش در خصوص نحوه فعالیت مدارس و آموزش دانش آموزان کاملا معین و آشکار است و بیان این موضوعات، شایعه بوده و قویا تکذیب می گردد.

در تصمیمات ستادملی مقابله با کرونا و آموزش و پرورش، امنیت جسمی و روحی و سلامت معلمان و دانش آموزان اصل خدشه ناپذیر است و ترجیح و اولویت این وزارتخانه در سال تحصیلی پیش رو آموزش حضوری است هرچند که غیر الزامی بودن حضور دانش آموزان مورد تاکید است و امکان انتخاب آموزش حضوری و یا غیر حضوری(شاد -تلویزیون) برای خانواده ها درنظر گرفته شده است.

معلمان، دانش آموزان و اولیای آنان اخبار مربوط به مصوبات ستاد را فقط به وسیله پورتال اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش و رسانه ملی پیگیری نمایند.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: ایرنا
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 681

به "خبرنگاران شایعه تصمیم دیگر درباره مدارس تکذیب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شایعه تصمیم دیگر درباره مدارس تکذیب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید