خبرنگاران صعود تیم های تهرانی به دور پایانی لیگ دسته یک بسکتبال کشور

به گزارش شهر وبلاگ، همدان- خبرنگاران- رییس هیات بسکتبال استان همدان گفت: مسابقات مرحله پلی آف رقابت های لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه های کشور با صعود تیم های مهران و مدرسه بسکتبال آتشی تهران به میزبانی شهر همدان پایان یافت.

خبرنگاران صعود تیم های تهرانی به دور پایانی لیگ دسته یک بسکتبال کشور

پرویز ریحانی روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار خبرنگاران گفت: در این مسابقات که شامگاه شنبه برگزار گشت چهار تیم خانه بسکتبال اسدآباد، مهرام تهران، مدرسه بسکتبال آتشی و پاس ناجا کامیاران به مدت سه روز در دانشگاه آزاد اسلامی همدان باهم رقابت کردند.

وی اظهار داشت: مهرام و مدرسه آتشی تهران با فزونی در مجموع بازی رفت و برگشت مقابل پاس ناجا کامیاران و خانه بسکتبال اسدآباد به مرحله خاتمهی صعود کردند.

ریحانی افزود: مهرام تهران در بازی برگشت توانست 101 بر 88 برابر پاس ناجا به پیروزی برسد و ضمن جبران شکست دور رفت، جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کند.

رییس هیات بسکتبال همدان اظهار داشت: مهرام تهران در ملاقات رفت با نتیجه 110 بر 105 برابر پاس ناجا کامیاران تن به شکست داده بود اما با تفاضل امتیاز بهتر نسبت به حریف صعود کرد.

ریحانی اظهار داشت: تیم های خانه بسکتبال اسدآباد و مدرسه بسکتبال آتشی نیز در دور برگشت به مصاف هم رفتند و تیم آتشی توانست 100 بر 74 به پیروزی برسد.

وی یادآور شد: بازی رفت 2 تیم نیز 98 بر 74 به سود تیم آتشی تهران به خاتمه رسیده بود تا این تیم با 2 پیروزی راهی مرحله نهایی گردد.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: ایرنا
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1185

به "خبرنگاران صعود تیم های تهرانی به دور پایانی لیگ دسته یک بسکتبال کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صعود تیم های تهرانی به دور پایانی لیگ دسته یک بسکتبال کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید