خبرنگاران 30 مورد جدید ابتلا به کرونا در ایلام ثبت شد

به گزارش شهر وبلاگ، ایلام - خبرنگاران - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: 30 مورد جدید ابتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته در این استان ثبت شد و مجموع مبتلایان به 24 هزار و و 134 نفر رسید.

خبرنگاران 30 مورد جدید ابتلا به کرونا در ایلام ثبت شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دکتر محمد کریمیان روز پنجشنبه گفت: استان ایلام برای دومین روز متوالی فوتی کرونا نداشت و مجموع فوتی ها تا کنون 653 نفر است.

وی با بیان اینکه بستری های کرونا در روز گذشته 13 نفر بود، اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته چهار بستری جدید کرونا در این استان ثبت شد که 2 نفر آنها متعلق به شهرستان ایلام، یک نفر چرداول و یک نفر مهران است.

وی یادآور شد: روز گذشته مجموع بستری های کرونا در این استان 40 نفر بود که امروز به 27 نفر کاهش یافته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: تا کنون در این استان 22 هزار و 844 مبتلای کرونا بهبود یافته اند.

دکتر کریمیان اضافه کرد: تمامی شهرستان های 12 گانه این استان در شرایط زرد کرونا قرار دارند و شهرستان ایلام با 12 هزار و 333 نفر، ایوان با 2 هزار و 445 نفر و چرداول با هزار و 631 نفر بالاترین تعداد مبتلایان را به خود اختصاص داده اند.

وی تاکید نمود: بهبود نسبی شرایط کرونا در این استان به هیچ عنوان به معنای انتها کرونا نیست و هر گونه سهل انگاری و بی توجهی به کرونا باعث شعله ور شدن بیماری شده و سیستم بهداشت و درمان استان را غافلگیر می نماید.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: ایرنا
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1030

به "خبرنگاران 30 مورد جدید ابتلا به کرونا در ایلام ثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 30 مورد جدید ابتلا به کرونا در ایلام ثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید