خبرنگاران 38 طرح سرمایه گذاری در سبزوار به تصویب رسید

به گزارش شهر وبلاگ، سبزوار- خبرنگاران- معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری سبزوار گفت: به منظور حمایت از سرمایه گذاران، 38 طرح در قالب تفاهم نامه مالی در این شهرستان تصویب شده است.

خبرنگاران 38 طرح سرمایه گذاری در سبزوار به تصویب رسید

حسین فیض آبادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: منطقه ویژه مالی، مجتمع دامپروری، واحدهای خوراک آبزیان و چند طرح فراوریی و صنعتی بعضی از طرح های مهمی است که عملیات اجرایی آنها در قالب تفاهمنامه مالی در سبزوار شروع شده است.

وی افزود: پیشرفت فیزیکی بعضی از این طرح ها 55 درصد است که با بهره برداری کامل این پروژه ها چهار هزار و 200 فرضت شغلی در شهرستان سبزوار ایجاد می گردد.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری سبزوار گفت: در راستای عمل به شعار جهش فراوری در قالب ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری طی امسال مسائل 80 واحد فراوریی شهرستان سبزوار آنالیز شده است.

در اجرای طرح مثلث توسعه مالی ابتکار استاندار سابق خراسان رضوی 21 سند همکاری با سرمایه گذاری 10 هزار و 860 میلیارد ریال در حوزه های صنعت، کشاورزی و توسعه روستایی شهرستان سبزوار منعقد شده است.

مرکز شهرستان 285هزار نفری سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد واقع است.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: ایرنا
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 981

به "خبرنگاران 38 طرح سرمایه گذاری در سبزوار به تصویب رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 38 طرح سرمایه گذاری در سبزوار به تصویب رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید