دانشگاه پیغام نور آزمون الکترونیکی پژوهشکده بیمه را برگزار می نماید

به گزارش شهر وبلاگ، رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیغام نور اظهار داشت: دانشگاه پیغام نور آزمون پژوهشکده بیمه را الکترونیکی برگزار می نماید.

دانشگاه پیغام نور آزمون الکترونیکی پژوهشکده بیمه را برگزار می نماید

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه پیغام نور، بهنوش سلیم بهرامی رییس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیغام نور با عنوان اینکه این دانشگاه کلیه آزمون های سال 99 پژوهشکده بیمه را به صورت تمام الکترونیک برگزار می نماید، گفت: مرحله اول و دوم آزمون های این پژوهشکده به ترتیب در 34 و 27 مرکز دانشگاه پیغام نور برگزار گردید.

رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیغام نور با عنوان اینکه اجرای آزمون ها در استان هایی خواهد بود که در اطلاعیه های ستاد ملی کرونا مجاز به برگزاری آزمون های حضوری باشد، اضافه کرد: دانشگاه پیغام نور دارای زیرساخت های غنی الکترونیکی است که می تواند به تمامی مجموعه هایی که آزمون های متمرکز برگزار می نمایند، خدمات الکترونیکی ارائه کند.

وی با اشاره به رضایت داوطلبان از نحوه برگزاری آزمون ها، اضافه کرد: آزمون به صورت تمام الکترونیک برگزار می گردد و داوطلبان به محض زدن کلید خاتمه آزمون، امکان مشاهده نمره و نتیجه آزمون را خواهند داشت.

سلیم بهرامی با اشاره به تقویم زمان برگزاری آزمون های پژوهشکده بیمه گفت: آزمون های به جامانده این پژوهشکده بر اساس زمان بندی و در نهایت دقت و سلامت در ماه های شهریور، مهر، آبان، آذر، دی و بهمن برگزار خواهند شد.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 527

به "دانشگاه پیغام نور آزمون الکترونیکی پژوهشکده بیمه را برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه پیغام نور آزمون الکترونیکی پژوهشکده بیمه را برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید