درگیری لفظی دانشگر با احمدمددی؛ باشگاه تراکتور ورود کرد خبرنگاران

به گزارش شهر وبلاگ، درگیری لفظی احمد مددی و محمد دانشگر باعث طولانی شدن فرایند جدایی این مدافع از استقلال شد

درگیری لفظی دانشگر با احمدمددی؛ باشگاه تراکتور ورود کرد خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمد دانشگر که در لیست مازاد فرهاد مجیدی قرار گرفته برای جدایی مشغول مذاکره با مددی بود که این مذاکره منجر به درگیری لفظی شد. شایعه شده قرارداد دانشگر برای سال اول 5 و برای سال دوم 8 میلیارد است و دانشگر حاضر نیست بدون دریافت خسارت قراردادش را فسخ کند. استقلال هم نمی تواند بدون جلب رضایت دانشگر، نام این بازیکن را از لیست خارج کند. بگو مگوی طرفین سر همین مبالغ، باعث شد کارشان به مجادله کلامی کشیده گردد.

در این بین باشگاه اصرار به سود اقتصادی در قبال انتقال دانشگر دارد و به همین دلیل آبی ها قصد دارند این مدافع را راهی تراکتور نمایند تا ارتباطات نقل و انتقالاتی این دو باشگاه حفظ گردد ولی دانشگر از گل گهر هم پیشنهاد دارد.

بعد از آخرین جلسه ای که هوشنگ نصیرزاده به نمایندگی از تراکتور با مددی برگزار کرد، قرار شد تبریزی ها با دانشگر وارد مذاکره شوند و رضایت او را جلب نمایند. استقلال با تراکتور راه آمد و بیان کرد اگر دانشگر بپذیرد رضایتنامه اش برای تراکتور صادر گردد، آنها مخالفتی با این موضوع نخواهند داشت. دیروز تبریزی ها با دانشگر تماس گرفتند و او هم بیان کرد بر سر مسائل اقتصادی با مدیر برنامه اش توافق نمایند اما وقتی امروز برای پیگیری از تبریز با دانشگر تماس گرفتند این بازیکن جواب مسئولان تراکتور را نداده است.

به نظر می رسد دانشگر می خواهد شرایط گل گهر را هم آنالیز کنید. این وسط بازیکنان استقلال هم دست به کار شده اند میانجی گری نمایند فرهاد مجیدی این مدافع مغضب را ببخشد.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1213

به "درگیری لفظی دانشگر با احمدمددی؛ باشگاه تراکتور ورود کرد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری لفظی دانشگر با احمدمددی؛ باشگاه تراکتور ورود کرد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید