دسترسی به مقالات علمی تا انتها تیرماه 99 رایگان شد

به گزارش شهر وبلاگ، مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری اظهار داشت: دسترسی رایگان به مقالات در پایگاه های اطلاعات علمی تا سرانجام تیرماه 99 تمدید شد.

دسترسی به مقالات علمی تا انتها تیرماه 99 رایگان شد

به گزارش گروه انشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، این مرکز خاطرنشان کرد با هدف ایفای نقشی هرچند کوچک در شرایط خاص پیش آمده، دسترسی به صورت مجازی به منابع اطلاعات علمی تمام متن این مرکز، برای اساتید، پژوهشگران، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و سایر هموطنان، بدون احتیاج به کد شناسایی و کلمه عبور فراهم خواهد بود تا جامعه علمی کشور بدون مراجعه حضوری، نسبت به تأمین اطلاعات علمی مورد احتیاج خود اقدام نمایند.

مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، با دارا بودن طیف وسیعی از پایگاه ها و منابع اطلاعات علمی (نظیر پایگاه اطلاعاتی مجلات علمی معتبر کشور، پایگاه اطلاعاتی مقالات همایش های علمی ملی و بین المللی و سایر منابع علمی مورد احتیاج پژوهشگران) نقش مهمی را در تأمین احتیاج های اطلاعات علمی جامعه علمی جمهوری اسلامی ایران و کشور های منطقه ایفا می نماید.

عمده این اطلاعات و منابع به صورت برخط تهیه شده و به وسیله وبگاه سازمان به آدرس www.ricest.ac.ir قابل دسترس است. کاربران می توانند به وسیله وبگاه این مرکز به آدرس (https:// https://ricest.ac.ir/) مقالات علمی مورد احتیاج خود را دانلود و مطالعه نمایند.

کاربران پس از جستجوی موضوع مورد نظر خود و کلیک بر روی گزینه پی دی اف یک تصویر مشاهده خواهند کرد که قیمت فایل مورد احتیاج را صفر اعلام نموده است. پس از کلیک بر روی گزینه خرید فایل، در تصویر جمله فایل را به صورت رایگان دریافت کنید درج شده است که کاربر می تواند به صورت رایگان مقاله مورد نظر خود را دانلود کند.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 399

به "دسترسی به مقالات علمی تا انتها تیرماه 99 رایگان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دسترسی به مقالات علمی تا انتها تیرماه 99 رایگان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید