دستگاه Ai Pin با قابلیت های هوش مصنوعی معرفی گردید؛ گجتی که می خواهد جایگزین گوشی هوشمند گردد

به گزارش شهر وبلاگ، یک استارتاپ مستقر در سن فرانسیسکو به نام Humane از اولین محصول خود با نام AI Pin رونمایی کرد. از این دستگاه که در ادامه مشخصات آن را مرور خواهیم کرد، تا به امروز گزارش های مختلفی منتشر شده است به عنوان یک گوشی هوشمند بدون نمایشگر و البته پوشیدنی یاد شده است.

دستگاه Ai Pin با قابلیت های هوش مصنوعی معرفی گردید؛ گجتی که می خواهد جایگزین گوشی هوشمند گردد

قابلیت های Ai Pin

AI Pin یک دستگاه مکعبی شکل نسبتاً کوچک است که به طور مغناطیسی به لباس شما می چسبد. از جمله کاربردهای این دستگاه می توان به گرفتن عکس های 13 مگاپیکسلی (امکان ضبط ویدیو در آینده فراهم خواهد شد) و ارسال پیغام های متنی اشاره نمود. بعلاوه AI Pin همراه با یک دستیار مجازی هوش مصنوعی مبتنی بر فناوری مایکروسافت و OpenAI ارائه می گردد.

با وجود پشتیبانی از هوش مصنوعی، می توانید با Ai Pin صحبت کنید و سپس این دستگاه به وسیله میکروفون داخلی خود پیغام صوتی شما را آنالیز می نماید و چیزی که در پی آن هستید را به سرعت پیدا می نماید. علاوه بر این، با یاری صدای خود می توانید به وسیله َAi Pin پیغام های متنی بنویسید و عملکرد دیگری با نام Catch Me Up صداهای موجود در صندوق ورودی شما را مرتب می نماید.

از دیگر مشخصات قابل توجه آن می توان به اسپیکر داخلی اشاره نمود که Humane از آن به عنوان اسپیکر شخصی یاد می نماید. بعلاوه AI Pin از بلوتوث پشتیبانی می نماید تا بتوانید آن را برای گوشی دادن به موسیقی های موردعلاقه خود به هدفون های دارای بلوتوث متصل کنید.

شرکت Humane برای ارائه تجربیات موسیقی مبتنی بر هوش مصنوعی در دستگاه خود با سرویس پخش موسیقی Tidal همکاری نموده است و سیستم عکاسی مجهز به هوش مصنوعی آن نیز به شما یاری خواهد نمود تا خاطرات مهم خود را ثبت کنید و به یاد بیاورید. Ai Pin بعلاوه می تواند به عنوان مترجم زبان خارجی شما عمل کند.

همانطور که گفتیم این دستگاه فاقد نمایشگر است، اما Humane با ارائه یک پروژکتور داخلی که اطلاعات را می تواند با رنگ سبز روی سطوح مختلفی نشان دهد، تا حدی کوشش نموده تا عدم وجود نمایشگر را جبران کند. از دیگر قابلیت های آن می توان به Trust Light اشاره نمود که باعث می گردد هنگام ضبط کردن ویدیو یا صدا و گرفتن عکس یک چراغ زرد رنگ چشمک بزند تا به شما و اطرافیانتان درباره این عملکرد اطلاع رسانی کند.

Humane بعلاوه برای دستگاه خود یک سیستم عامل اختصاصی با نام Cosmos توسعه داده است که هیچ برنامه ای ندارد اما طبق شرکت سازنده، فناوری های هوشمند را با تعامل بصری و امنیت پیشرفته ترکیب می نماید.

در نهایت، Ai Pin در سه رنگ Eclipse ،Equinox و Lunar و همراه با یک پردازنده نامشخص از کوالکام عرضه می گردد و وزن آن 34 گرم است. قیمت این دستگاه همانطور که روز گذشته فاش شده بود 699 دلار است که البته یک اشتراک ماهانه 24 دلاری نیز باید برای آن خریداری کرد. Ai Pin از اوایل سال آینده میلادی وارد بازار خواهد شد و پیش خرید آن از 16 نوامبر (25 آبان) شروع می گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 19 آبان 1402 بروزرسانی: 19 آبان 1402 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 2168

به "دستگاه Ai Pin با قابلیت های هوش مصنوعی معرفی گردید؛ گجتی که می خواهد جایگزین گوشی هوشمند گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه Ai Pin با قابلیت های هوش مصنوعی معرفی گردید؛ گجتی که می خواهد جایگزین گوشی هوشمند گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید