رنگ اتاق دخترانه ، چگونه می توانید یک فضای شاد برای دلبندتان ایجاد کنید!؟

به گزارش شهر وبلاگ، همان طور که می دانید دختران روحیه ای لطیف و مهربانانه ای دارند ، از این رو رنگ صورتی نماد رنگ دخترانه انتخاب شده است، اما رنگ های مناسب اتاق های دختران محدود به این طیف نیستند. در ادامه شما را با جدیدترین رنگ اتاق دخترانه آشنا خواهیم کرد.

رنگ اتاق دخترانه ، چگونه می توانید یک فضای شاد برای دلبندتان ایجاد کنید!؟

خبرنگاران | سرویس دکوراسیون - اولین گام برای طراحی دکوراسیون اتاق کودک انتخاب رنگ مناسب است. هنگام انتخاب رنگ برای اتاق، ابتدا به مواردی همچون فعالیت های روزانه، مبلمان فضا، وسایل و تجهیزات موجود دقت کنید. بعد از در نظر دریافت این موارد و با همکاری فرزند دختر خود به انتخاب رنگ مناسب برای اتاق تصمیم بگیرید و آن را با یاری افراد پیروز در زمینه نقاشی اجرا کنید. ایده رنگ های ذکر شده در ادامه مطلب را می توانید در رنگ دیوار (کاغذ دیواری)، وسایلی مثل روتختی، کمد، میز تحریر و ... به کار ببرید و سپس اقدام به تزیین اتاق خواب متناسب با سلیقه فرزندتان نمایید. در این جا به آنالیز چند مورد از بهترین و مناسب ترین ایده ها برای رنگ اتاق دخترانه می پردازیم.

در صورتی که مطالعه قسمت خاصی از این مطلب مد نظر شماست؛ با انتخاب عناوین ارائه شده در فهرست زیر به موضوع دلخواه خود برسید.
  • رنگ آبی فیروزه ای
  • رنگ صورتی
  • رنگ سفید
  • رنگ نارنجی
  • رنگ سبز
  • رنگ بنفش
  • رنگ زرد
  • رنگ طوسی
  • رنگ آبی
  • رنگ قهوه ای
  • رنگ قرمز

رنگ های مناسب برای اتاق خواب دخترانه

انتخاب رنگ برای اتاق خواب دخترانه در واقع محدودیتی وجود ندارد و به سلیقه شما و فرزندتان بستگی دارد. هر رنگ، احساسات و انرژی های متفاوتی ایجاد می نماید. مثلا زرد و نارنجی بیشتر انرژی بخش و فیروزه ای و سبز آرامش بخش اند. باید روحیه و شخصیت و سن و سال او را در نظر بگیرید و بعد رنگ های مناسب برایش انتخاب کنید. ترکیب درست رنگ ها با هم نیز از نکات دقیق و قابل توجه در دکوراسیون است. برای آگاهی بیشتر درباره تاثیر رنگ ها می توانید بهترین رنگ ها برای دکوراسیون داخلی خانه را مطالعه کنید.

رنگ آبی فیروزه ای، رنگی خیره کننده برای اتاق دخترانه

همان طور که عنوان کردیم، رنگ صورتی نماد رنگ دخترانه است، اما این دلیل بر این نمی گردد که استفاده از سایر رنگ ها جایز نباشد. رنگ آبی فیروزه ای از رنگ های درخشان و دوست داشتنی به عنوان رنگ اتاق دخترانه است. رنگی جذاب که می توان در کنار این رنگ از رنگ هایی با طیف رنگی آبی و نارنجی و یا حتی صورتی استفاده کرد. این رنگ را می توان به عنوان رنگ اصلی فضا یعنی دیوار ها به کار برد. مزیت استقاده از این رنگ این است که مربوط به یک رده سنی خاص نمی گردد، از خردسال تا جوان این رنگ را می پسندند.

رنگ صورتی، رنگی شاد و دخترانه

دکوراسیون صورتی و رنگ صورتی رنگی دخترانه و شاد است که می توان در جای جای اتاق یک دختر مشاهده کرد. پیشنهاد ما هم استفاده از این رنگ زیباست. اگر مایل به استفاده از این رنگ در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه، برای دیوار یا مبلمان نیستید، می توانید این رنگ را در قالب پرده، کاغذ دیواری و یا حتی فرش، میهمان اتاق کنید.

رنگ سفید، پرکاربرد برای اتاق دخترانه

دکوراسیون سفید برای فضاهای مختلف خانه می تواند مناسب باشد. رنگی که کمترین استفاده را در جعبه مداد رنگی دارد، اولین حرف در دکوراسیون و رنگ دیوار ها را دارد. این رنگ مناسب، رنگ اتاق دخترانه است، زیرا قابلیت ترکیب با تمام طیف های رنگی را دارد.

همان گونه که در تصویر مشاهده می کنید یک دیوار به رنگ سفید و فاقد طرح است و دیوار مجاور دارای طرح توپک های رنگی است. خیلی راحت رنگ سفید در کنار بقیه رنگ ها خود را به نمایش گذاشته است.

رنگ نارنجی، سرشار از هیجان برای اتاق خواب دخترانه

اگر دختران شما موافق هیجان و تکاپو هستند بهترین رنگ برای اتاق آن ها رنگ پرهیجان و وجدآور نارنجی است. این رنگ قابلیت ترکیب با طیف رنگی آبی و قهوه ای را به خوبی دارد. بهتر است این رنگ را زیاد از حد وارد فضا نکنید، زیرا چشم را اذیت می نماید.

رنگ سبز، ایجاد آرامش در اتاق دخترانه

آرامش و آسایش این رنگ را به اتاق دختران خود هدیه کنید. رنگ سبز با انواع درجه رنگی به راحتی قابل استفاده در انواع فضا ها خواهد بود. بهتر است سبز ملایم یا مغز پسته ای را به عنوان رنگ اتاق دخترانه انتخاب کنید. مکمل رنگ سبز، رنگ قرمز است، اما پیشنهاد ما این است که این رنگ را با انواع رنگ های آبی و قهوه ای همنشین کنید تا لطافت رنگ سبز دو چندان گردد.

رنگ بنفش، کاملا مناسب برای اتاق خواب دخترانه

معمولا افرادی که با رنگ صورتی ارتباط زیادی ندارند، رنگ بنفش را بیشتر می پسندند. رنگی پر از آرامش و راحتی که هر چقدر به سمت کمرنگ تر شدن پیش می رود به آرامش حاصل از تاثیر رنگ بیشتر می رسیم. این رنگ مناسب تمام رده سنی دختران است و قابل ترکیب با انواع رنگ های زرد و سفید است.

رنگ زرد؛ رنگ پرهوادار اتاق دخترانه

رنگ زرد جزو رنگ های پر هوادار برای رنگ اتاق دخترانه است. هر چه این رنگ به سمت کمرنگ تر شدن پیش برود از گرمای شعله های خورشید دور می شوید و ملایم تر می گردد. این رنگ زیبا را می توان با انواع طیف رنگی نارنجی و بنفش به راحتی ترکیب و بهره ببرید. به یاد داشته باشید که از زرد پررنگ کمتر بهره ببرید تا آزاد دهنده نباشد. در این تصویر ترکیب بی نظیر طوسی با زرد را مشاهده می کنیم.

رنگ طوسی، رنگی اسپرت برای اتاق دخترانه

این رنگ مناسب برای اتاق دختران و پسران است و به اصطلاح می گویند رنگ اسپرت است. توجه داشته باشید اگر این رنگ را به عنوان رنگ دیوار اتاق دختران در نظر می گیرید رنگی خنثی مانند سفید را برای کف، سقف و وسایل چوبی در نظر بگیرید. زیرا استفاده زیاد از رنگ طوسی به عنوان رنگ اصلی دیوار ها، فضا را کوچک و دلگیر می نماید. پیشنهاد تیم ما به شما این است که فقط رنگ یک یا دو دیوار اتاق را به رنگ طوسی اختصاص بدهید.

رنگ آبی، یک پیشنهاد عالی برای اتاق دخترانه

برخلاف تصور عموم افراد، رنگ آبی برای اتاق دختران یک پیشنهاد عالی است. این رنگ دلربا را به راحتی با قرمز، نارنجی و سفید ترکیب کنید و از آن لذت ببرید.

رنگ قهوه ای، رنگی خاص برای اتاق دخترانه

دکوراسیون کرم قهوه ای؛ انتخابی برای آرامش خاطر محسوب می گردد. قهوه ای رنگی خاص و منحصر به فرد است که می توانید آن را به عنوان رنگ یک یا دو دیوار اتاق دختران خود انتخاب کنید. از طیف های رنگ گلبهی و نارنجی در کنار این رنگ بهره بگیرید. رنگ سفید هم رنگی خنثی و پرکاربرد برای قرار دریافت کنار رنگ قهوه ای است.

رنگ قرمز برای اتاق دخترانه

رنگ پرهیجان و ناب قرمز یکی از رنگ های پرهواداری است که این روز ها به اتاق خواب دختران راه پیدا نموده است. در استفاده از این رنگ زیاده روی نکنید، زیرا فضا را خسته کننده می نماید. مکمل این رنگ سبز است و می توان این رنگ را در کنار قرمز به خوبی استفاده کرد.

کلام آخر

امیدواریم با انتخاب بهترین رنگ، طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه خود را زیبا و شیک به بهترین نحو انجام دهید. اگر شما هم از ایده و نظری درباره رنگ اتاق دخترانه دارید که باعث می گردد اطلاعات ما در این زمینه تکمیل گردد، می توانید به وسیله بخش ارسال نظر پایین همین مطلب آن را با ما و سایر مخاطبان وبسایت خبرنگاران در میان بگذارید، بیش از پیش منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: setare.com
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1111

به "رنگ اتاق دخترانه ، چگونه می توانید یک فضای شاد برای دلبندتان ایجاد کنید!؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگ اتاق دخترانه ، چگونه می توانید یک فضای شاد برای دلبندتان ایجاد کنید!؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید