رونمایی از نخستین فلش مموری وای فای جهان !

به گزارش شهر وبلاگ، دو محصول جدید سری Connect سندیسک با نام Wireless Flash Drive و Wireless Media Drive عرضه شدند.

رونمایی از نخستین فلش مموری وای فای جهان !

هر دوی این فلش مموری ها به شبکه های بیسیم متصل می شوند و به ابزارهای مختلف امکان می دهند که به آنها متصل شده و به فایل های ذخیره شده شان دسترسی پیدا نمایند. اما ویژگی خاص این دو فلش آن است که می توان با اعمال پاره ای تنظیمات به وسیله آنها به ارتباط وای فای نیز متصل شد.

فلش مموری Wireless Flash Drive در ظرفیت های 16، 32 و 64 گیگابایت موجود است و باتری آن می تواند به صورت مستمر و تا 4 ساعت فیلم های با کیفیت اچ دی را پخش کند. این فلش همچنین قادر است که به صورت همزمان سه رسانه مختلف را پخش نموده و به 8 ابزار دیگر متصل گردد.

فلش مدل Media Drive نیز در دو ظرفیت 32 و 64 گیگابایت موجود است و یک اسلات SD هم روی بدنه آن در نظر گرفته شده است که ظرفیت ذخیره سازی فلش را نیز افزایش می دهد. با این فلش همزمان می توان 5 فلیم HD را پخش کرد و همچون مدل قبلی امکان اتصال آن به 8 ابزار مختلف دیگر فراهم است.

کمپانی سندیسک دارای یک برنامه file explorer اختصاصی است که برای ابزارهای مبتنی بر iOS، اندروید و App Store آمازون طراحی شده است و آنگونه که مدیران این کمپانی گفته اند، در حال حاضر هیچگونه برنامه ای برای نسخه ویندوز فونی آن وجود ندارد.

به گفته مدیران این کمپانی، به لطف این دو محصول مشتریان می توانند حافظه ابزارهای موبایل خود را ارتقاء داده و به سادگی فیلم، عکس و اسناد مورد نظرشان را با دوستان، همکاران و اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارند.

دو فلش مموری جدید سندیسک در ماه آوریل وارد بازار خواهند شد و قیمت تعیین شده برای ظرفیت های مختلف Flash Drive معادل 90 دلار برای مدل 16 گیگابایت، 110 دلار برای نوع 32 گیگابایت و 180 دلار برای مدل 64 گیگابایتی است و فلش Media Drive نیز با قیمت های 140 دلار برای مدل 32 گیگابایت و 180 دلار برای نوع 64 گیگابایت به فروش خواهد رفت.

گردآوری: گروه هفت گنج

منبع: داده پرداز رایانه متین

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: هفت گنج
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 886

به "رونمایی از نخستین فلش مموری وای فای جهان !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از نخستین فلش مموری وای فای جهان !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید