زنگنه: با وزارت اقتصاد درباره فروش سهام پالایشگاه ها مسئله ای نداریم

به گزارش شهر وبلاگ، بیژن زنگنه وزیر نفت امروز پس از حضور در نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران و در واکنش به انتشار خبری مبنی بر مخالفت وزارت نفت با عرضه سهام پالایشگاه ها در قالب صندوق سرمایه گذاری قابل معامله واسطه گری مالی ETF (یی تی اف) گفت: ابتدا قرار بود سهام پالایشگاه در قالب یی تی اف باشد، سپس گفتند عرضه به شکل بلوکی خواهد بود و پس از آن گفته شد در صورت ارائه بلوکی، نمی توان این سهام را به صورت یی تی اف ارائه کرد.

زنگنه: با وزارت اقتصاد درباره فروش سهام پالایشگاه ها مسئله ای نداریم

به گزارش ایسنا، وی تأکید کرد: وزارت نفت به هر شکلی که بخواهند این سهام را ارائه کنند، همکاری می کند و هیچ مسئله ای نداریم.

مسئله ای با وزارت اقتصاد نداریم

وزیر نفت همچنین در واکنش به انتشار شایعه هایی مبنی بر مخالفت وزارتخانه های نفت و امور اقتصاد و دارایی با دیدگاه های یکدیگر درباره تشکیل صندوق سرمایه گذاری قابل معامله دولتی برای پالایشی ها در قالب دارا دوم نیز اظهار کرد: این موارد حرف هایی است که عده ای می زنند، این طور نیست؛ عده ای بیکار می نشینند این حرف ها را بال و پر می دهند، در حالی که مسئله ای وجود ندارد.

زنگنه شرح داد: هر وقت مسئله ای وجود داشته باشد ما تلفن یکدیگر را داریم و با هم صحبت و موضوع را حل می کنیم، به هیچ وجه از این بابت نگرانی وجود ندارد.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: فرارو
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 599

به "زنگنه: با وزارت اقتصاد درباره فروش سهام پالایشگاه ها مسئله ای نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنگنه: با وزارت اقتصاد درباره فروش سهام پالایشگاه ها مسئله ای نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید