ستایش فیلیپ لام از فلیک

به گزارش شهر وبلاگ، کاپیتان سابق بایرن مونیخ به ستایش از سرمربی کنونی این تیم پرداخت و از نقش زیاد او در موفقیت بایرن در فصل جاری گفت.

ستایش فیلیپ لام از فلیک

به گزارش خبرنگاران و به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در فصل جاری با هانس فلیک عملکرد درخشانی از خود نشان داده است.

بایرن قهرمانی در بوندسلیگا و جام حذفی آلمان را به دست آورد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم راه پیدا کرده است و این شانس را دارد که برای دومین بار در تاریخ خود سه گانه را کسب کند.

فیلیپ لام ستاره سابق بایرن مونیخ به ستایش از سرمربی کنونی تیم پرداخت و گفت: فلیک سهم بسیار زیادی در این موفقیت بایرن مونیخ داشته است. او به مولر و بواتنگ که بسیار براین باور بودند که فوتبال آنها تمام شده است اعتماد کرد و پاسخ این اعتماد خود را به خوبی دریافت کرد. هم مولر و هم بواتنگ از بهترین های تیم در فصل جاری بوده اند.

او ادامه داد: فلیک نشان می دهد که به همه بازیکنان توجه دارد و اصلا برای آنها تلاش می کند. او اعتماد زیادی به شاگردانش دارد و با آنها رابطه خوبی برقرار کرده است.

فیلیپ لام درباره این سوال که تیم کنونی برای قهرمانی تحت فشار است یا تیم دوران هاینکس، اینگونه پاسخ داد: من فکر می کنم که شرایط در سال 2013 سخت بود چرا که ما قبل از آن در دو فینال 2010 و 2012 تن به شکست داده بودیم و به همین خاطر فشار زیادی را تحمل کردیم اما الان تیم فلیک بدون فشار بازی می کند.

قرار است که دو تیم بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن امشب فینال لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کنند.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 635

به "ستایش فیلیپ لام از فلیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستایش فیلیپ لام از فلیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید