سرمربی گوا: اشتباهات زیادی مقابل پرسپولیس داشتیم، برابر یکی از بهترین های آسیا عصبی شدیم

به گزارش شهر وبلاگ، سرمربی تیم فوتبال گوای هند اعتقاد دارد شاگردانش مقابل نماینده کشورمان عصبی شده بودند.

سرمربی گوا: اشتباهات زیادی مقابل پرسپولیس داشتیم، برابر یکی از بهترین های آسیا عصبی شدیم

به گزارش خبرنگاران، خوان فراندو پس از شکست 2 بر یک گوای هند مقابل پرسپولیس ایران گفت: پرسپولیس تیمی بسیار باتجربه است و بازیکنان خیلی خوبی دارد. اگر بخواهم درباره تیم خودم صحبت کنم، باید بگویم که راضی نیستم. اشتباهات زیادی داشتیم و توپ را در موقعیت های مختلف از دست می دادیم.

وی با اشاره به خستگی شاگردانش گفت: بازیکنان ما بسیار خسته هستند و دو یا سه بازیکن هم با مصدومیت بازی کردند. خیلی سخت است که بازیکنان ما صد درصد توان خود را در زمین بگذارند. باید روز جمعه مجدداً با پرسپولیس بازی کنیم و ریکاوری بازیکنان برای من از همه چیز مهمتر است.

سرمربی گوای هند در ادامه شرح داد: نکته مهم این است که همه بازیکنان تلاش می کنند در زمین با تمام توان بازی کنند و امیدوارم در جزئیات پیشرفت کنیم. درباره بازی کردن با پرسپولیس هم تنها ممکن است از کلمات خوب برای آنها (پرسپولیس) استفاده کنم.

فراندو در مورد احتمال ایجاد تغییرات در تیمش گفت: ما در ترکیب اصلی تیم تغییر ایجاد می کنیم. چند بازیکن بسیار خسته هستند و برخی از آنها هم یک کارت زرد دارند. ما باید به این موضوع توجه کرده و لازم است به این مسائل فکر کنیم. شاید در این مسابقه مقابل یکی از بهترین تیم های آسیا، کمی عصبی بودیم و استرس داشتیم. مهمترین نکته، شرایط روانی رختکن (اعضای تیم) است و اکنون، زمانی برای آرامش داشتن و آماده کردن برنامه ای جدید است.

وی با اشاره به شرایط چند بازیکن تیمش گفت: برندان تلاش می کرد بدود که این کار برای او بسیار سخت بود. گلان، ادو و خورخه هم بسیار خسته بودند و به ایشان هم استراحت دادیم. شاید اگر پاهای شما آماده نباشد، با هواداران بتوانید بازی کنید. وقتی خسته هستید و فقط کادر فنی باید مشکل را حل کنند، شرایط یکسان نخواهد بود. زمانی که می خواهید در مسابقاتی در سطح لیگ قهرمانان آسیا بازی کنید، باید به این موارد توجه لازم را داشته باشید.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1305

به "سرمربی گوا: اشتباهات زیادی مقابل پرسپولیس داشتیم، برابر یکی از بهترین های آسیا عصبی شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی گوا: اشتباهات زیادی مقابل پرسپولیس داشتیم، برابر یکی از بهترین های آسیا عصبی شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید