شرکت سندفایر مطالعه امکان سنجی پروژه مس مونتانا؛ را ارائه می نماید

به گزارش شهر وبلاگ، پروژه مس بلک بیوت شرکت سندفایر ریسورسز آمریکا اخیرا به مرحله ای مهم رسید؛ چرا که این شرکت ذخایر معدنی بکر و نتایج یک مطالعه امکان سنجی را برای معدن جانی لی گفت.

شرکت سندفایر مطالعه امکان سنجی پروژه مس مونتانا؛ را ارائه می نماید

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از مس پرس؛ این مطالعه فنی ذخائر معدنی ای مجموعاً 8.8 میلیون تنی با عیار 2.6 درصد مس، بالغ بر 226100 تن مس محتوی، را برای حوزه های مس بالا و پایین جانی لی تأیید می نماید. معدن جانی لی عمری هشت ساله خواهد داشت و برای استخراج 1.2 میلیون تن سنگ معدن در سال طراحی شده است. برآورد می گردد که فراوری متوسط سالانه حدوداً 23 هزار تن مس با هزینه نقدی 1.51 دلار برای هر پوند باشد. پیش بینی کل فراوری 8.5 هزار تن کنسانتره مس حاوی 189500 تن فلز مس در طول عمر معدن است. این ارقام 1.3 بیلیون دلار درآمد فروش ناخالص و 518 میلیون دلار جریان نقدی پیش-مالیاتی در طول عملیات های معدن، بر مبنای 3.20 دلار برای هر پوند مس، نصیب شرکت خواهند کرد. این پروژه از ارزش جاری خالص پیش مالیاتی 124.9 میلیون دلار و ارزش جاری خالص پس مالیاتی 77.6 میلیون دلار برخوردار است.

سندفایر بیان کرد: پروژه طوری طراحی شده که تمام استانداردها و تعهدات معین شده توسط مفاد دقیق مجوز عملیاتی اش یا حتی بیش از آنها را رعایت خواهد نمود. علاوه بر این، این شرکت یک برآورد منابع معدنی به روز شده را برای معدن مس لوری واقع در 3 کیلومتری جنوب شرقی معدن جانی لی فراهم نموده است. بر اساس الگوهای زمین شناختی جدید، در حال حاضر برآورد می گردد که معدن لوری حاوی 8.3 میلیون تن منابع معدنی استنباطی با عیار 2.4 درصد مس، حدود 199500 تن مس محتوی، باشد. مجوزهای زیست محیطی جاری این معدن را پوشش نمی دهند و احتیاج است که روندی جداگانه برای اخذ مجوزها برای آن طی گردد. مدیر عامل سن فایر و مدیر پروژه، راب اسکارجیل گفت: منابع معدنی به روز شده معدن لوری نشانگر پتانسیل اکتشافی چشمگیر پروژه مس بلک بیوت است. این معدن تنها 1.8 کیلومتر از درگاه دسترسی زیرزمینی برای معدن جانی لی فاصله دارد و برای دور جدید عملیات های اکتشافی ما در اولویت بالا قرار خواهد داشت.

منبع: Mining.com

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 876

به "شرکت سندفایر مطالعه امکان سنجی پروژه مس مونتانا؛ را ارائه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت سندفایر مطالعه امکان سنجی پروژه مس مونتانا؛ را ارائه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید