تعداد قربانیان کرونا در دنیا 2 تا 3 برابر بیشتر از آمار رسمی است

به گزارش شهر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران، سازمان بهداشت جهانی امروز آدینه اظهار داشت رقم واقعی تلفات ناشی از همه گیری کووید 19 در سطح جهانی، احتمالاً بسیار بیشتر از آمارهای رسمی است.

تعداد قربانیان کرونا در دنیا 2 تا 3 برابر بیشتر از آمار رسمی است

طبق اعلام این سازمان، در حال حاضر، آمار رسمی حدود سه میلیون و 400 هزار نفر است که باید میزان واقعی را دو تا سه برابر افزایش داد.

اختلاف مذکور می تواند به چند عامل از جمله تاخیر در گزارش آمار فوتی در بعضی کشورها، این مسئله که بسیاری پیش از آزمایش کرونا جان باختند و این که بسیاری به علت شرایط قرنطینه نتوانستند درمان لازم برای سایر بیماری ها را دریافت نمایند، بستگی داشته باشد.

در حال حاضر هند با ثبت روزانه بیش از 250 هزار مبتلا و افزون بر چهار هزار فوتی با سخت ترین شرایط همه گیری در دنیا دست به گریبان است. این کشور تا به امروز بیش از 26 میلیون مبتلا و افزون بر 291 هزار فوتی را ثبت نموده است.

اما در صندلی نخست به لحاظ تعداد قربانیان و افراد مبتلا، آمریکا با بیش از 33 میلیون مبتلا و بالغ بر 602 هزار و 500 فوتی واقع شده است.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1595

به "تعداد قربانیان کرونا در دنیا 2 تا 3 برابر بیشتر از آمار رسمی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد قربانیان کرونا در دنیا 2 تا 3 برابر بیشتر از آمار رسمی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید