شهرداری تهران برای بارش های بهاری به حالت آماده باش درآمد خبرنگاران

به گزارش شهر وبلاگ، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران از آماده باش شهرداری برای بارش های احتمالی بهاری خبر داد و گفت: در سال 99 آبگرفتگی معابر نداشتیم.

شهرداری تهران برای بارش های بهاری به حالت آماده باش درآمد خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، اصغر عطایی مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در حاشیه مراسم درختکاری توسط اهالی رسانه در بوستان زندگی در محله هرندی تهران گفت: در سال جاری علیرغم وجود بارش ها هیچ آبگرفتگی در معابر تهران نداشتیم البته آبگرفتگی به معنای ایجاد شدن فضایی شبیه به رودخانه است.

وی گفت: با برنامه ریزی های اجرا شده ان شاءالله مسئله ای برای بارش های بهار نخواهیم داشت و شهرداری تهران برای بارش های احتمالی فروردین آماده باش کامل دارند.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران ادامه داد: کانال ها و مسیل ها به صورت کامل لایروبی شده و نیرو های پیمانکاری شهرداری فعالیت های مستمری را در این زمینه انجام داده اند.

عطایی در پایان گفت: فضاسازی شهرداری تهران برای نوروز تا جمعه به پایان می رسد و شکل جدیدی از فضا ها در خیابان ها ایجاد خواهد شد و شهروندان می توانند از دیدن آن لذت ببرند.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1196

به "شهرداری تهران برای بارش های بهاری به حالت آماده باش درآمد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری تهران برای بارش های بهاری به حالت آماده باش درآمد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید