علی کریمی شرط انصرافش از انتخابات فدراسیون فوتبال را اظهار داشت

به گزارش شهر وبلاگ، کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال گفت که تنها در یک صورت در انتخابات روز 10 اسفند شرکت نخواهد کرد.

علی کریمی شرط انصرافش از انتخابات فدراسیون فوتبال را اظهار داشت

به گزارش خبرنگاران، محمد دادکان در آخرین مصاحبه خود به صراحت اعلام نموده که در میان نامزدها، علی کریمی بیش از سه نامزد دیگر صلاحیت نشستن بر جایگاه ریاست فدراسیون فوتبال ایران را دارد. رئیس سابق فدراسیون فوتبال مثل همیشه از نحوه مدیریت بر فوتبال ایران انتقاد کرد و مدعی شد که تکلیف انتخابات روز 10 اسفند با مهره چینی های پشت پرده معین و حتی رئیس بعدی فدراسیون فوتبال هم مشخص شده است.

دادکان همچنین اعلام نمود که علی کریمی به دلیل داشتن دانش بالای اجتماعی و همچنین به دلیل مقبولیت بالای عمومی که دارد، بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون فوتبال ایران است و این مقبولیت در این شرایط می تواند یاری حال فوتبال کشور گردد.

علی کریمی در واکنش به صحبت های دادکان گفت: بدون شک دادکان از بزرگان تاریخ فوتبال ایران بوده و به دلیل کسوت و دانش مدیریتی که دارد، همیشه شأن و شخصیتش برایم قابل احترام است. به صراحت اعلام می کنم که اگر دادکان برای انتخابات فدراسیون فوتبال ورود و ثبت نام می کرد، هرگز به خودم اجازه نمی دادم که برای انتخابات 10 اسفند ثبت نام کنم. بدون تعارف اعلام می کنم اگر محمد دادکان در مصاحبه ای که داشتند، یکی از رقبای بنده که در انتخابات حضور دارند را تایید می کرد و یکی از سه نفر را شایسته انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون می دانست، حتما اولین نفر خودم از ادامه راه انتخاباتی انصراف می دادم و کنار می کشیدم.

وی ادامه داد: قبل از ثبت نام نیز با آقای دادکان مشورت کردم و از اینکه بنده را از میان نامزدها برای ریاست فدراسیون فوتبال کاندید شایسته دانسته، بی نهایت تشکر می کنم.

کریمی تاکید نمود: دوباره تاکید می کنم که اگر پا به این انتخابات گذاشته ام هدف اولم حمایت از فوتبالی ها بوده، نه زد و بندهای پشت پرده.به قول آقای دادکان فوتبال عشق ابدی فوتبالی ها است و همان طور که من و مهدی مهدوی کیا در بیانیه مان اعلام نمودیم، هدف مان مبارزه با فساد فوتبال و کوشش برای فراهم شدن فوتبال پاک است، دغدغه ای که دادکان و امثال آقای دادکان دارند و سال هاست با این معضلات دست و پنجه نرم می نمایند.

و سخن پایانی ام؛ فوتبال پاکم آرزوست.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1137

به "علی کریمی شرط انصرافش از انتخابات فدراسیون فوتبال را اظهار داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی کریمی شرط انصرافش از انتخابات فدراسیون فوتبال را اظهار داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید