فرانسه به سودان وام می دهد

به گزارش شهر وبلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- فرانسه 1.5 میلیارد دلار وام برای یاری به سودان برای پرداخت بدهی های خود به صندوق بین المللی پول، می دهد.

فرانسه به سودان وام می دهد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، برونو لومر وزیر اقتصاد و دارایی فرانسه روز دوشنبه اظهار داشت این کشور 1.5 میلیارد دلار (1.23 میلیارد یورو) وام برای یاری به سودان برای پرداخت بدهی های خود به صندوق بین المللی پول، اعطا می نماید.

به گزارش خبرگزاری رویترز از پاریس، وی در کنفرانسی در پاریس گفت: امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه موافقت خود را با این موضوع اعلام و خاطر نشان نموده است که فرانسه وام 1.5 میلیارد دلاری را برای پاک کردن بدهی های معوقه سودان به صندوق بین المللی پول اعطا خواهد نمود.

کنفرانس بین المللی دوشنبه در پاریس پایتخت فرانسه با موضوع احیای اقتصاد سودان برگزار می گردد. این کنفرانس در آستانه اجلاس دیگری با موضوع تأمین اقتصادی کشور های آفریقایی برگزار می گردد که این اجلاس نیز قرار است در پاریس برگزار گردد.

امانوئل مکرون قرار است بعد از ظهر با عبدالفتاح آل برهان، رئیس شورای حاکمیت جمهوری سودان و عبدالله حمدوک، نخست وزیر سودان ملاقات کند.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1398

به "فرانسه به سودان وام می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه به سودان وام می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید