فعالیت سرای نوآوری نفت و گاز در بوشهر به زودی آغاز می شود

به گزارش شهر وبلاگ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز کنگان گفت: با اخذ مجوز سرای نوآوری نفت و گاز برای جنوب استان بوشهر، فضای مناسب و امکانات مورد نیاز آماده شده است و به زودی فعالیت این مرکز آغاز می شود.

فعالیت سرای نوآوری نفت و گاز در بوشهر به زودی آغاز می شود

مسعود صابری در مصاحبه با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که در سالی که پشت سر گذاشتیم، مهم ترین اقدامات، عملکردها و دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی مرکز کنگان در حوزه های مختلف به ویژه پژوهش چه بوده است؟ اظهار کرد: معرفی دانشگاه در شهرستان و رشد 35 درصدی جذب دانشجو در ترم مهر، برگزاری رشته های تفاهمی، ارتقای سطح کیفیت آموزش با برنامه ریزی های منظم و دقیق و کاهش هزینه های حق التدریس ازجمله اقدامات این دانشگاه در سال گذشته بود.

وی افزود: از دیگر اقدامات این مرکز می توان شناسایی ظرفیت ها و امکانات دانشگاه، کاهش هزینه های آموزشی و اداری، کاهش هزینه با حذف مأموریت ها و اضافه کاری های غیرضروری و بازخرید دو نفر از کارمندان، فعال سازی استادان برای همکاری منظم به منظور پایان نامه های دانشجویان کارشناسی ارشد، رفع نواقص موجود در سیستم آموزشی، پژوهشی و عمرانی واحد و فعالیت های فرهنگی منظم را نام برد.

انعقاد تفاهمنامه با مرکز فنی و حرفه ای کنگان در آینده نزدیک

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز کنگان با اشاره به طرح شعار هر دانشجو، یک تخصص، یک مهارت از سوی دکتر طهرانچی به عنوان شعار سال 98 دانشگاه آزاد اسلامی و تأکید بر انجام آن توسط واحدهای دانشگاهی، درباره اقدامات اجرا شده یا در دست اقدام این دانشگاه ادامه داد: در این خصوص زیرساخت ها آماده شده است و به زودی تفاهمنامه ای با مرکز فنی و حرفه ای شهرستان به منظور برگزاری دور ه های مشترک مهارت آموزی منعقد و ترم بهمن امسال دوره ها برگزار خواهد شد.

اخذ مجوز راه اندازی مدرسه عالی مهارتی نفت و گاز

صابری در پاسخ به این پرسش که آیا در زمینه مدارس مهارتی مورد تأکید مسئولان عالی دانشگاه ورود کرده اید؟ و اگر ورود کرده اید چه اقداماتی و در چه زمینه ای انجام داده اید؟ گفت: با پیگیری های اجرا شده، مجوز راه اندازی مدرسه عالی مهارتی نفت و گاز در جنوب استان بوشهر اخذ شده و فضای مناسب و زیرساخت آماده شده است و در ترم آینده برخی از دوره های مرتبط با این حوزه برگزار خواهد شد.

وی درباره اهداف و دستور کارهای مرکز کنگان در سال 99 در حوزه های مختلف عنوان کرد: به دنبال جذب مثبت دانشجو مانند ترم گذشته و معرفی بیش از پیش دانشگاه با روش هایی مانند ارتقای سطح کیفیت آموزش، پژوهش، فرهنگی و مهارت آموزی دانشجویان در دستور کار خواهد بود تا فارغ التحصیلانی در تراز انقلاب و نظام داشته باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز کنگان درباره فعالیت مرکز کنگان در طرح پایش و ایجاد سراهای نوآوری و فناوری یادآور شد: با اخذ مجوز سرای نوآوری نفت و گاز برای جنوب استان، فضای مناسب و امکانات مورد نیاز تقریباً آماده شده است و به زودی فعالیت این مرکز آغاز خواهد شد.

صابری گفت: از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در سازمان مرکزی بابت تلاش ها، پیگیری ها و برنامه های منظم و منسجم به منظور ارتقا و پیشرفت دانشگاه در همه بخش ها و تغییرات بسیار مثبت در این سازمان قدردانی و از اسماعیل عبداللهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر نیز بابت حمایت های بی دریغ تشکر می کنم.

انتهای پیام/4103/4062/

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 80

به "فعالیت سرای نوآوری نفت و گاز در بوشهر به زودی آغاز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت سرای نوآوری نفت و گاز در بوشهر به زودی آغاز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید