قیمت جک اس3 را افزایش یافت ، خرید جک اس3 از بازار به صرفه تر از کارخانه است؟

به گزارش شهر وبلاگ، شرکت کرمان موتور در جدیدترین برنامه فروش خود، قیمت جک اس3 را افزایش داد. اگر چه این محصول در بازار با قیمتی بسیار کمتر از قیمت کارخانه معامله می گردد.

قیمت جک اس3 را افزایش یافت ، خرید جک اس3 از بازار به صرفه تر از کارخانه است؟

خبرنگاران - مهدی درفشی: شرکت کرمان موتور اخیرا با انتشار اطلاعیه جدید فروش نقدی و اقساطی، قیمت جک اس3 را ده میلیون تومان افزایش داد. پیش تر این شرکت قیمت جک اس3 مدل 1400 را 499 میلیون تومان اظهار داشت. اما اخیرا کرمان موتور قیمت این شاسی بلند چینی به 509 میلیون تومان افزایش داد. موعد تحویل این خودرو 45 روز کاری است و خریداران حق انتخاب دو رنگ مشکی و سفید را دارند.

خرید جک اس3 از بازار به صرفه تر از کارخانه است؟

با جست و جویی ساده در وب سایت های آگهی خودرو از جمله دیوار، می توان به این نتیجه رسید که خرید جک اس3 از بازار به صرفه تر از کرمان موتور است. اگر چه تا به امروز مدل 1400 جک اس3 وارد بازار نشده است. اما نمونه های صفر کیلومتر مدل 1399 جک اس3 در بازار به وفور یافت می گردد. قیمت جک اس3 صفر کیلومتر مدل 1399 چیزی در حدود 440 تا 460 میلیون تومان است. مسلما برای مصرف کننده، تنها یک سال سال ساخت بالاتر، پرداخت حدود 50 تا 60 میلیون تومان هزینه اضافه مقرون به صرفه نیست.

درباره جک اس3 بدانید

جک اس3 مینی کراس اوور چینی مونتاژ کرمان موتور است که در کنار دیگر محصولات جک از جمله جی4، اس5 و تی8 به بازار ایران عرضه می گردد. این کراس اوور کوچک چینی به موتور چهار سیلندر 16 سوپاپ تنفس طبیعی 1.6 لیتری با حداکثر قدرت 107 اسب بخار و 155 نیوتن متر گشتاور مجهز است. نیروی موتور به واسطه گیربکس CVT به محور جلو منتقل می گردد. این گیربکس دارای دو حالت زمستانی و اسپرت است. همچنین قابلیت تعویض دنده به صورت تیپ ترونیک را دارد. جک اس3 به تجهیزاتی چون دو کیسه هوا، کروز کنترل، سانروف، سیستم مولتی مدیا و جایگاه های چرمی مجهز است.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: بیت ران
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1370

به "قیمت جک اس3 را افزایش یافت ، خرید جک اس3 از بازار به صرفه تر از کارخانه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت جک اس3 را افزایش یافت ، خرید جک اس3 از بازار به صرفه تر از کارخانه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید