مردم ایران در حال تجربه مظلومیت چندجانبه هستند

به گزارش شهر وبلاگ، یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مردم ایران در حال تجربه مظلومیتی چند جانبه بوده که به نظر می رسد مذاکره با رهبران کشورها برای کنار رفتن تحریم های یکجانبه آمریکا می تواند در این شرایط موثر باشد.

مردم ایران در حال تجربه مظلومیت چندجانبه هستند

قاسم میرزایی نیکو در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به ضرورت مداخله جهانی به منظور کنار رفتن تحریم ها در شرایط کنونی، بیان نمود: ارکان دولت در حال انجام اقداماتی در این زمینه هستند و گام هایی برداشته شده است. آقای روحانی تماس هایی با رهبران برخی از کشورها داشته و مسئله کنار رفتن تحریم ها در شرایط کنونی را مطرح کرده است. آقای ظریف نیز گام هایی برداشته است.

وی در ادامه اظهار کرد: اما از آنجا که سایر کشورها نیز خود درگیر کرونا هستند، جلسات مجامع بین المللی نیز تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته است و عمدتا تشکیل نمی شود. به نظر می رسد مذاکره با رهبران کشورها برای کنار رفتن تحریم های یکجانبه آمریکا می تواند در این شرایط موثر باشد.

نماینده مردم دماوند و فیروز کوه در مجلس شورای اسلامی شرح داد: ملت ایران در این روزها مظلومیتی چندجانبه را درحال تجربه کردن هستند. از یک بعد درگیر ویروس کرونا و تحریم های ناجوانمردانه حوزه بهداشت و درمان قرار داشته که در تامین دارو نیز با مشکل روبه رو هستیم.

وی در ادامه تاکید کرد: از طرف دیگر منبع اصلی درآمد کشور یعنی فروش نفت تقریبا به صفر رسیده و در شرایط کنونی که کسب و کارها، تجارت و گردشگری درگیر کرونا است کشور را در تنگنا قرار داده و معیشت مردم را به طور جدی تحت تاثیر قرار گرفته است .

وی اضافه کرد: اقدامات برای کنار رفتن تحریم ها آغاز شده اما تحرکات باید قوی تر شده و شدت بیشتری بگیرد تا به نتیجه برسد.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 134

به "مردم ایران در حال تجربه مظلومیت چندجانبه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم ایران در حال تجربه مظلومیت چندجانبه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید