مسدود بودن راه حدود 100 روستا در آذربایجان شرقی

به گزارش شهر وبلاگ، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی از مسدود بودن راه ارتباطی حدود 100 روستا در این استان به دنبال بارش برف و کولاک خبر، داد.

مسدود بودن راه حدود 100 روستا در آذربایجان شرقی

اروجعلی علیزاده عصر پنجشنبه در گفت وگوی خبری با بیان این مطلب، اظهار کرد: عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای در کوشش هستند تا راه ارتباطی حدود 100 روستا در شهرستان های بستان آباد، اهر، ورزقان، سراب و هشترود را تا آخر وقت فردا باز نمایند.

وی با اشاره به باز بودن محورها و شریان های اصلی، فرعی و آزاد راه های آذربایجان شرقی، گفت: از عصر سه شنبه در کلیه محورهای مواصلاتی استان شاهد بارش سنگین برف توام با کولاک شدید بودیم که تا شب گذشته هم ادامه داشت.

وی اضافه نمود: به یاری عوامل امدادی و همکاری پلیس راه، اورژانس و هلال احمر کوشش کردیم محورهای شریانی اصلی و فرعی را باز نگه داریم.

به گزارش خبرنگاران، علیزاده در بخش پایانی سخنانش، اظهار داشت: بارش سنگین در بعضی محورها با کولاک و ترافیک ناشی از آن همراه بود، اما راه بندان نداشتیم.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1061

به "مسدود بودن راه حدود 100 روستا در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسدود بودن راه حدود 100 روستا در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید