ناراحتی شدید وریا غفوری بعد از تعویض؛ اعتراض به داور یا کادر فنی استقلال؟

به گزارش شهر وبلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- کاپیتان استقلالی ها از تعویضش با احمد موسوی عصبانی بود و مستقیم به رختکن رفت.

ناراحتی شدید وریا غفوری بعد از تعویض؛ اعتراض به داور یا کادر فنی استقلال؟

به گزارش خبرنگاران، وریا غفوری بعد از تعویضش مستقیم به رختکن رفت. تیم های استقلال و نساجی از ساعت 17 به مصاف هم رفتند که این ملاقات تا دقیقه 85 با نتیجه بدون گل در جریان است. محمود فکری تصمیم گرفت در دقیقه 75 کاپیتان تیمش را تعویض کند و احمد موسوی را به زمین بفرستد. این موضوع با واکنش کاپیتان آبی ها همراه بود و وریا غفوری که به نظر می رسید از این تعویض دلخور و عصبی است، مستقیم به رختکن رفت و حاضر نشد روی نیمکت کنار دیگر هم تیمی هایش قرار بگیرد. وریا در راه رفتن به رختکن، بطری جلوی پایش را هم شوت کرد.

در حالی که استقلالی ها تصور پیروزی آسانی مقابل نساجی را داشتند، قائمشهری ها با یک بازی هوشمندانه، میزبان خود را تا دقایق پایانی بازی در تهران متوقف نموده اند. از دست دادن سه امتیاز این بازی مساوی با از دست دادن صدر برای استقلال خواهد بود. این شرایط باعث شده تا اعصاب استقلالی ها حسابی خرد گردد؛ اعصاب خرد ترین استقلالی داخل زمین وریا غفوری بود که در دقیقه 71 یک کارت زرد مفت را از داور بازی گرفت. او در حالی که در میانه میدان خطایی روی بازیکن حریف مرتکب شد و ضربه ای هم بعد از این خطا به توپ وارد کرد، در حالی که نگاه غضبناکی به داور داشت، از او کارت زرد دریافت کرد.جالب اینکه او بعد از این صحنه خودش درخواست تعویض داد!

غفوری که تعیین بود بیش از حد عصبانی است و توان ادامه بازی را ندارد، رو به نیمکت تیم فریاد زد که او را از زمین بازی بیرون بکشند. اتفاقی که پس از دقایقی نیز رخ داد.فکری در دقیقه 75 سیداحمد موسوی را به بازی فرستاد و وریا غفوری از زمین بازی بیرون رفت. کاپیتان آبی ها از سمت تونل ورودی ورزشگاه بیرون رفت و در حین خروج نیز زیر توپی که در آنجا قرار داشت زد و لگدی را نیز به تابلوی تبلیغاتی کنار زمین زد.

شرایط فنی بازی و البته شرایط روحی وریا که می توانست به اخراج او در ادامه بازی منجر گردد، فکری را بر آن داشت که کاپیتان تیمش را در دقیقه 76 تعویض کند. وریا که همچنان عصبانی بود به سمت قسمت تعویض نرفت و از سمتی دیگر زمین را ترک و مستقیما در حالی که غر می زد، راهی رختکن شد. در حالیکه هنوز تعیین نیست کاپیتان استقلال به چه دلیل تا این حد عصبانی بود، اما او پس از لحظاتی وسایلش را در رختکن جمع و ورزشگاه آزادی را نیز ترک کرد. رفتارهای وریا در این ملاقات ممکن است بعدا برای او سنگین تمام گردد و باید دید طی روزهای آینده، چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

در حالی که تیم سپاهان با پیروزی در دربی اصفهان به صدر صعود نموده بود، استقلالی ها برای برگشت به صندلی شان احتیاج به کسب پیروزی مقابل نساجی را داشتند. شاگردان فکری برای باز پس گیری صدر کار آسانی نداشتند و تا دقایق پایانی برای این کار جنگیدند و در نهایت با گل دقیقه 86 باقری، از سد میهمان گذشته و با 26 امتیاز دوباره به صدر برگشتند.

در دقیقه 75 محمود فکری تصمیم گرفت وریا غفوری را از زمین بازی تعویض کند و وریا غفوری هم بدون آنکه سمت نیمکت برود از طرف مقابل از زمین خارج شد و مستقیم به رختکن رفت. ثانیه هایی بعد از تعویض وریا غفوری فیلم کوتاهی از دقایقی قبل از تعویض کاپیتان استقلال منتشر شد که نشان می داد وریا غفوری به شدت شاکی است. در این صحنه که دقیقه 71:05 رخ داد، وریا غفوری بعد از سوت داور با عصبانیت توپ را به سمت تابلوهای تبلیغاتی شلیک کرد و سپس رو به نیمکت استقلال یا رو به داور جمله هایی گفت که لحن محبت آمیز ای نداشت. به نظر می رسید در این صحنه ابتدا وریا اعتراضی به سوت داور می نماید و بعد هم رو به نیمکت خواستار تعویض خود می گردد.

عده ای هم می گویند وریا مستقیم به کادر فنی استقلال اعتراض کرد. باید منتظر باشیم کاپیتان استقلال حرف بزند و بگوید در این لحظه مخاطب اعتراض او چه کسی بود. کاپیتان استقلال بعد از تعویض هم لگدی نثار یکی از توپ های کنار زمین کرد و مستقیم به رختکن رفت.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1093

به "ناراحتی شدید وریا غفوری بعد از تعویض؛ اعتراض به داور یا کادر فنی استقلال؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناراحتی شدید وریا غفوری بعد از تعویض؛ اعتراض به داور یا کادر فنی استقلال؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید