نفت خام گران شد

به گزارش شهر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران، به نقل از رویترز؛ به علت تعطیلی خلیج مکزیک به سبب طوفان و توقف بیش از نیمی از فراوری نفت آمریکا و همچنین بروز نشانه هایی مبنی بر پیشرفت در تحولات مربوط به درمان کووید 19، قیمت نفت خام در معاملات روز دوشنبه افزایش یافت.

نفت خام گران شد

هر بشکه نفت برنت دریای شمال با 35 سنت افزایش 44.70 دلار فروخته شد و هر بشکه نفت خام آمریکا با 32 سنت افزایش 42.66 دلار معامله شد.

شرکت های انرژی بیش از یک میلیون بشکه در روز از فراوری نفت فراساحلی در خلیج مکزیک را به علت وقوع دو طوفان مارکو و لارا متوقف کردند. کارگران بیش از 100 سکوی فراوری تخلیه شدند.

ورن پترسون، تحلیلگر بازار گفت: درحالی که، اکنون بر فراوری نفت تمرکز وجود دارد، ما باید بر فعالیت ها پالایشگاه ها دقت داشته باشیم که نسبت به جاری شدن سیل آسیب پذیرند. خلیج امریکا یک قطب اصلی پالایش است.

از دیگر دلایل تقویت قیمت ها، گزارش فایننشال تایمز بود که از مراحل آزمایش سریع واکسن کووید 19 توسط شرکت AstraZeneca و دانشگاه آکسفورد خبر می داد.

منبع: فارس

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: تجارت نیوز
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 645

به "نفت خام گران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفت خام گران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید