نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار و ایرانساخت به صورت مجازی افتتاح شد

به گزارش شهر وبلاگ، بیست و یکمین نمایشگاه دستاورد های پژوهش و فناوری و فن بازار و هشتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت صبح امروز 27 آذرماه با حضور وزیر علوم و سورنا ستاری به صورت مجازی افتتاح شد.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار و ایرانساخت به صورت مجازی افتتاح شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، بیست و یکمین نمایشگاه دستاورد های پژوهش و فناوری و فن بازار و هشتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت صبح امروز 27 آذرماه با حضور منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به صورت مجازی افتتاح شد.

عبدالساده نیسی، مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری وزارت علوم و دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری با بیان اینکه در بیست و یکمین نمایشگاه دستاورد های پژوهش و فناوری و فن بازار، 2600 فناوری در سامانه ای که برای هفته پژوهش و فناوری طراحی شده، بارگذاری شده است، گفت: پس از داوری های اولیه 1400 طرح شایسته ارزیابی های دقیق تر تشخیص داده شدند. در مرحله دوم از میان 1400 طرح، 88 طرح برای رونمایی انتخاب شدند که در طول برگزاری این نمایشگاه رونمایی خواهند شد.

نیسی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه از امروز تا 30 آذرماه ادامه دارد، ولی امکان ثبت خرید محصول به مدت یک سال فراهم است، شرح داد: در این دوره از نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری 46 دانشگاه، 35 پارک علم و فناوری، 22 پژوهشگاه، 8 مرکز رشد و 5 موسسه تحقیقاتی وابسته به دستگاه های اجرایی حضور دارند.

وی در ادامه گفت: همچنین در بیست و یکمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری، 1287 محصول از سوی دانشگاه ها، 272 محصول از سوی پژوهشگاه ها، 664 محصول از سوی پارک های علم و فناوری، 466 محصول از سوی مراکز رشد و 149 محصول از سوی شرکت های خصوصی فناور در این نمایشگاه ارائه شده است.

دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری گفت: کلیه علاقه مندان می توانند با ورود به سامانه این نمایشگاه به آدرس http://www.msrt-expo.ir، ضمن بازدید از محصولات عرضه شده، اطلاعات تکمیلی در خصوص هر محصول را مطالعه کنند.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 951

به "نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار و ایرانساخت به صورت مجازی افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار و ایرانساخت به صورت مجازی افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید