نویسنده شاخص حوزه ادبیات پایداری در آذربایجان غربی تقدیر شد

به گزارش شهر وبلاگ، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در آذربایجان غربی، رئیس حوزه هنری استان آذربایجان غربی، در برنامه ای از سال ها کوشش و کوشش توحید اصغرزاده در راستای معرفی فرهنگ دفاع مقدس و تولید آثار فاخر در این حوزه و همچنین آشنایی نسل جوان جامعه با تاریخ دوران دفاع مقدس به ویژه رزمندگان بومی استان آذربایجان غربی قدردانی کرد.

نویسنده شاخص حوزه ادبیات پایداری در آذربایجان غربی تقدیر شد

احد هوشمند قره باغ طی سخنانی با اشاره به اهمیت ادبیات دفاع مقدس و لزوم حفظ و صیانت از جایگاه این ادبیات غنی اضافه نمود: دفاع مقدس بخش مهمی از تاریخ ایران اسلامی و نقطه عطفی در تاریخ مقاومت مردم ایران در حفظ و حراست از سرزمین و آرمان های خود است و این مسئله بایستی با تولید آثار غنی و فاخر به آیندگان منتقل و به جهانیان عرضه شود.

اصغرزاده نیز در این برنامه خصوصی ضمن تشکر از حوزه هنری استان و تقدیر از حوزه هنری در پاسداری از ادبیات دفاع مقدس و حمایت های آن در صیانت از فرهنگ پایداری گفت: دفاع مقدس و رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال جنگ تحمیلی موضوعی است که نباید از آن غافل شد و با تولید آثار مختلف هنری در حوزه های مختلف از جمله ادبیات، موسیقی، فیلم و سایر رشته های هنری مانع از فراموشی این تاریخ پر افتخار ایران شد.

یادآوری می شود، توحید اصغرزاده یکی از نویسندگان شاخص ادبیات پایداری و دفاع مقدس در استان آذربایجان غربی است که با سال ها حضور در این عرصه آثاری ارزشمند و فاخر از جمله بوی باران بوی باروت، یک لحظه تا آسمان، ذاکر، عرصه شقایق و سردار بدر را خلق و منتشر کرده است.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1384

به "نویسنده شاخص حوزه ادبیات پایداری در آذربایجان غربی تقدیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نویسنده شاخص حوزه ادبیات پایداری در آذربایجان غربی تقدیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید