هتل های ازمیر به روی زلزله زدگان باز شدند

به گزارش شهر وبلاگ، اتاق هتلداران ازمیر از پذیرش رایگان زلزله زدگان در هتل های این شهر اطلاع داد.

هتل های ازمیر به روی زلزله زدگان باز شدند

به گزارش خبرنگاران، زلزله روز آدینه که مناطقی از غرب ترکیه و یونان را به لرزه درآورد، تا به امروز جان 28 نفر را گرفته است. بیش از 800 نفر دیگر در این زمین لرزه که وسعت آن به 7 ریشتر می رسید، زخمی شده اند.

در ترکیه دست کم 20 ساختمان در منطقه ساحلی ازمیر تخریب شده است. تعدادی از هتل های این شهر برای اسکان رایگان افراد زلزله زده اعلام آمادگی نموده اند.

تا به امروز 13 هتل برای پذیرش رایگان زلزله زدگان اعلام مشارکت نموده اند. شهروندان دیگری هم اعلام نموده اند می توانند خانه های خود را در اختیار افراد زلزله زده قرار دهند.

رسانه های محلی ترکیه نوشته اند، برخی از این هتل ها با آغاز همه گیری ویروس کرونا در اختیار کادر درمان و پزشکی که امکان رفتن به خانه های خود را نداشتند، قرار گرفته بودند.

بیشتر هتل های ترکیه با شیوع ویروس کرونا روزهای خلوت و البته بحرانی را می گذرانند. اتاق بازرگانی تهران با انتشار گزارشی از شرایط گردشگری این کشور پیش بینی نموده است تعداد گردشگران خارجی در ترکیه تا خاتمه سال میلادی، 67 درصد و درآمد حاصل از آن 69 درصد کاهش پیدا کند.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 814

به "هتل های ازمیر به روی زلزله زدگان باز شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های ازمیر به روی زلزله زدگان باز شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید