هزینه یک بیمار کرونایی در آمریکا یک میلیون و 100 هزار دلار

به گزارش شهر وبلاگ، روزنامه سیاتل تایمز در گزارشی نوشت: هزینه یک بیمار 70 ساله که به علت ابتلا به کووید-19 به مدت62 روز در بیمارستانی در آمریکا بستری شده بود و تا پای مرگ هم پیش رفت، یک میلیون و 100 هزار دلار شده است.

هزینه یک بیمار کرونایی در آمریکا یک میلیون و 100 هزار دلار

این رسانه اضافه کرد: این بیمار مبتلا به کووید-19 طولانی ترین مدت بستری در بیمارستان را داشت و وقتی به گونه غیرمنتظره ای جان سالم به در برد، تصور شد معجزه شده است.

این بیمار سالخورده بسیار به مرگ نزدیک بود اما اکنون بهبود یافته و می گوید از دیدن صورتحساب هزینه های بیمارستان شوکه شده است.

او هنگام ترخیص، صورتحساب 181 صفحه ای را به مبلغ یک میلیون و 122 هزار دلار و 501 سنت دریافت کرد.

فقط هزینه اتاق این بیمار در بخش مراقبت های ویژه 9 هزار و 736 دلار در روز بود؛ به دلیل مسری بودن ویروس، اتاق او کاملا ایزوله شد و فقط کادر پزشکی با لباس های پلاستیکی مخصوص می توانستند در آن تردد نمایند.

او برای مدت 42 روز در این اتاق نگهداری می شد که در مجموع 408 هزار و 912 دلار هزینه داشت.

برای مدت 29 روز از دستگاه تنفس مصنوعی استفاده کرد که هزینه آن 82 هزار و 215 دلار اعلام شد که یک چهارم مبلغ صورتحساب بستری وی را تشکیل می داد.

کنگره آمریکا بیش از 100 میلیارد دلار برای یاری به بیمارستان و شرکت های بیمه برای تامین هزینه های این همه گیری اختصاص داده است.

صنعت بیمه آمریکا هزینه های درمان کووید-19 را بیش از 500 میلیارد دلار برآورد نموده است؛ از این رو از کنگره خواسته شده منابع اقتصادی بیشتری را تخصیص دهد.

آمریکا دارای بالاترین آمار کروناست؛ طبق تازه ترین آمار تا به امروز بیش از 2 میلیون و 142 هزار نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده که از این تعداد افزون بر 117 هزار نفر جان باخته اند.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: ایران آنلاین
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 388

به "هزینه یک بیمار کرونایی در آمریکا یک میلیون و 100 هزار دلار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه یک بیمار کرونایی در آمریکا یک میلیون و 100 هزار دلار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید